×
×

Beheerder of gebruiker in MyProximus?

Binnen MyProximus kunnen bepaalde personen ("de beheerders") alle abonnementen (internet, gsm's, tv, vaste lijn, …) met hetzelfde klantnummer van uw bedrijf of organisatie beheren. De anderen (de "gebruikers") zien er enkel hun eigen gsm-verbruik. Hoe gaat dit concreet in zijn werk?

Wie is beheerder en wie is gebruiker?

Voorbeeld: Bedrijf Peeters bvba (klantnummer 123456789)

Filip Peeters
Beheerder
ziet en beheert alles

Pascale Mertens
Gebruiker 1
ziet eigen gsm

Thomas Jansen
Gebruiker 2
ziet eigen gsm

  • Als beheerder in MyProximus (via web en app) beheert u voor uw bedrijf
    • Facturen, verbruik en opties van al uw abonnementen met hetzelfde klantnummer (via web en app)
    • Bizz Club-punten (via web en app)
    • Activering van betalende opties (via web en app)
    • Toegang tot OneDrive for Business (via web)
    • Toegang tot Proximus TV, tot Cloud en tot Foot 11 (via web en app)
  • Als gebruiker in MyProximus (via web en app) beheert u enkel:
    • Verbruik van uw eigen gsm (via web en app)
    • Activering van gratis opties voor uw gsm (via web en app)

Ga na of u beheerder of gebruiker bent:

  • In de MyProximus app: tik linksboven op uw naam.
  • Op de MyProximus website: bekijk uw rol.

Hoe kunt u beheerder worden?

In uw bedrijf zijn per klantnummer meerdere beheerders mogelijk. U bent gebruiker, maar wilt beheerder worden?

  1. Ga eerst na of u in aanmerking komt om beheerder te worden. Iedereen in uw bedrijf (met of zonder gsm) kan beheerder worden, behalve:
    • als u een gsm met een Pay&Go-herlaadkaart hebt.
    • als u een gsm-nummer bij een andere provider hebt.
  2. Breng de bestaande beheerder (als die er is) op de hoogte dat u (ook) beheerder wilt worden.
  3. Log in zoals u gewoonlijk inlogt op MyProximus.
  4. Klik in de box Meer diensten op Word beheerder. Geef uw klantnummer op.
  5. U bent nu beheerder geworden. Een e-mail brengt de, indien bestaand, andere beheerder(s) hiervan op de hoogte.

U bent ofwel beheerder ofwel gebruiker: bepaalde onderdelen van MyProximus delegeren is niet mogelijk, binnen noch buiten uw bedrijf.

Bent u een residentiële klant? Dan is er slechts één beheerder mogelijk.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

Contact