Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Een account toevoegen in de MyProximus-app

Hebt u meerdere gsm-abonnementen? Wilt u voor een familielid of een collega het verbruik raadplegen? Heeft uw partner of één van uw kinderen meer mobiele data nodig?

Voeg hun account toe in de MyProximus-app en beheer er hun producten. Houd hun gebruikersnaam en wachtwoord bij de hand.

  1. Open de MyProximus-app.
  2. Tik in de cirkel linksboven op uw foto of op uw initialen.
    Ziet u het logo? Meld u zelf eerst aan.
  3. Tik op Open een ander account en daarna op Account toevoegen.
  4. Vul de gebruikersnaam en het wachtwoord in dat die persoon gebruikt om in te loggen op de MyProximus-website. Tik op Aanmelden.
  5. De nieuwe account opent zich en u kunt zijn of haar producten zien en beheren.

Daarna kunt u gemakkelijk van de ene account naar de andere gaan door linksboven op de foto of de initialen en daarna op Open een ander account te tikken.

Lukt dit niet?

  • U bent uw gebruikersnaam kwijt of u bent uw wachtwoord vergeten?
    Vraag uw login op of stel een nieuw wachtwoord in.
  • U probeert een account toe te voegen en het is geblokkeerd?
    Als u driemaal een verkeerd wachtwoord ingaf, wordt uw toegang uit veiligheidsoverwegingen 20 minuten lang geblokkeerd. Wacht 20 minuten of, als de gsm van de andere account in de buurt is, kunt u een nieuw wachtwoord instellen.
  • Ziet u links bovenaan niet uw eigen naam staan, maar deze van een collega of een familielid?
    Pas uw gegevens aan via de website van MyProximus.
  • U krijgt de foutmelding "MyProximus is momenteel niet beschikbaar"?
    MyProximus ondervindt tijdelijk een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.