Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Bizz Online beheren

Ben je recent Bizz Online-klant geworden? Je kunt de status van je bestelling nakijken en je website beheren via het Bizz Online-portaal.

Of ben je al klant en wil je je huidige abonnement wijzigen? Ontdek de voorwaarden.

Aanmelden op het Bizz Online-portaal

Op het Bizz Online-portaal kun je je bestelling volgen, je website beheren en je statistieken raadplegen. Om je website te tonen aan je bezoekers, moet je deze via het portaal publiceren.

Meld eenvoudig en snel aan zonder gebruikersnaam of wachtwoord:

  1. Surf naar bizzonline.proximus.be.
  2. Geef het gsm-nummer in dat je bij je bestelling opgegeven hebt in en druk op Verifiëren. Wil je je gsm-nummer of informatie (bv. openingsuren, producten, enz.) wijzigen? Contacteer ons telefonisch, via e-mail of via chat in het Bizz Online-portaal.
  3. In het veld Zescijferige code, geef de verificatiecode in die je ontvangen hebt per sms.

Bij je eerste bezoek vragen we van de Google My Business en 1x07 voorwaarden te accepteren. Zo promoten we je bedrijf via meerdere kanalen: Google, de meest gebruikte zoekmachine in België, en 1x07, een lokale provider.

Verhuist je domeinnaam naar Proximus? Je huidige website en mailserver blijven werken tot wij je domeinnaam overgezet hebben. Eens je je nieuwe website publiceert, heb je geen toegang meer tot de oude.

Behoudt je je domeinnaam bij een andere provider? Eens je website gepubliceerd is, contacteer je de domeinnaamhouder om de naamservers te wijzigen. Bij Bizz Online is een gratis domeinnaam (.be, .com, .net of .org) inbegrepen, dus raden wij je aan om deze naar ons te verhuizen.

Je Bizz Online-abonnement wijzigen

Bizz Online heeft een vaste contractduur van 24 maanden.

Een ander Bizz Online-abonnement kiezen

Tijdens de overzetting van je abonnement blijft je website beschikbaar. Je nieuwe website is pas zichtbaar wanneer je deze publiceert in het Bizz Online-portaal.

Je stapt over naar Bizz Online:

je stapt over van een Bizz Online S of M-abonnement naar een Bizz Online M of L-abonnement.

je betaalt een vast bedrag voor de overzetting van je abonnement (exclusief btw):

  • Bizz Online S naar M: € 300
  • Bizz Online S naar L: € 500
  • Bizz Online M naar L: € 150

Als je binnen de 24 maanden van abonnement wijzigt, dan worden er geen verbrekingskosten aangerekend. Je tekent een nieuw contract voor 24 maanden.

Je stapt over van een Bizz Online L of M-abonnement naar een Bizz Online M of S-abonnement.

Je betaalt € 50 (exclusief btw) voor de overzetting van je abonnement.

Als je binnen de 24 maanden van abonnement wijzigt, dan worden er geen verbrekingskosten aangerekend. Je tekent een nieuw contract voor 24 maanden.

Je Bizz Online-abonnement opzeggen

Als je je abonnement opzegt, kunnen er kosten aangerekend worden, afhankelijk van hoe lang je al klant bent.

De resterende maand(en) tot wanneer je contract normaal zou afgelopen zijn, worden aangerekend als verbrekingskost(en).

Bv. je zegt je Bizz Online S-abonnement op na 18 maanden. De contractduur bedraagt 24 maanden, dus als je na 18 maanden opzegt, dan moet je verbrekingskosten betalen voor de resterende 6 maanden.

Je betaalt € 15 verbrekingskosten per maand, dus na 6 maanden bedraagt de totale annuleringskost € 90.

Zeg je op voordat je website actief is? Als je al een melding ontvangen hebt dat wij aan je website werken (status ‘Website under construction’ in het Bizz Online-portaal), dan zul je de activeringskosten moeten betalen.

Er worden geen verbrekingskosten aangerekend.

Je kunt je Bizz Online-abonnement binnen de 30 dagen heractiveren zonder je contract te verlengen. Er wordt een administratieve kost van € 50 (exclusief btw) aangerekend.

Heb je een vraag over Bizz Online of meer hulp nodig?

Contacteer ons telefonisch, via e-mail of via chat in het Bizz Online-portaal.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.