Een nieuwe gebruiker aanmaken in Cloud Exchange

Een nieuwe gebruiker creëren in Cloud Exchange? Alleen als beheerder kunt u nieuwe gebruikers toevoegen.

  1. Log in op Cloud Exchange met uw beheerderslogin en –wachtwoord.
  2. Klik op Gebruiker toevoegen.
  3. Vul de velden in zoals hieronder beschreven.
    • Gebruikersnaam: kies een gebruikersnaam en selecteer een domeinnaam in het dropdownmenu.
    • Voornaam: vul een voornaam in.
    • Middelste naam: vul een tussennaam in.
    • Achternaam: vul een achternaam in.
    • Wachtwoord automatisch genereren: vink dit vakje aan als u automatisch een wachtwoord wilt genereren.
    • Wachtwoord: kies een wachtwoord.
    • Wachtwoord bevestigen: herhaal het gekozen wachtwoord.
    • Bevoegdheden van organisatiebeheerder: vink dit vakje aan als u deze gebruiker tot beheerder wilt benoemen.
    • Toegang tot controlepaneel inschakelen: vink dit vakje aan.
    • Account verloopt: vink dit vakje aan als u een vervaldatum wilt instellen voor deze gebruikersaccount.
    • Hosted Exchange 2010 5.1.0: vink dit vakje aan.
  4. Klik op Volgende.
  5. Vink bovenaan het vakje Hosted Exchange 2010 aan.
  6. Vul de velden in zoals hieronder beschreven.
    • Selecteer type mailbox: kies een type mailbox.
    • Schijfruimte: laat dit veld ongewijzigd.
    • Drempel van schijfruimte: laat dit veld ongewijzigd.
    • Selecteren: kies de gewenste mailbox template:
      • Cloud Exchange Start (= een POP3- of IMAP-mailbox van 1GB)
      • Cloud Exchange Comfort (= een Cloud Exchange-mailbox van 25GB)
      • Cloud Exchange Maxi (= een Cloud Exchange-mailbox van 25GB + Archivering)
      • Cloud Exchange Intense (= een Cloud Exchange-mailbox van 25GB + Archivering + Outlook-licentie)
    • Archiefopties: laat dit veld ongewijzigd.
    • Limiet van archiefruimte: laat dit veld ongewijzigd.
    • Geef deze gebruiker weer in adresboek: vink dit vakje aan om de gebruiker te tonen in de contactenlijst.
    • Automate calendar processing: selecteer None.
    • Delete attachments: laat dit vakje open.
    • Delete comments: laat dit vakje open.
    • Delete subject: laat dit vakje open.
    • Add organizer to subject: laat dit vakje open.
  7. Klik op Voltooien.

De nieuwe gebruiker is nu aangemaakt.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

MyProximus

Activeer OneDrive for Business

MyProximus

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot uw dienst. Kies zelf hoe u contact met ons wil opnemen.

Contact