Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Wachtwoord van je mailbox

Ben je het wachtwoord van je mailbox vergeten of heb je een sms ontvangen dat je wachtwoord om veiligheidsredenen gewijzigd is? Log in op MyProximus om een nieuw wachtwoord in te stellen. Als je je mailbox voor het eerst gebruikt, activeer je mailbox door het tijdelijke wachtwoord op je activeringsbrief in te geven.

Als je een sms hebt ontvangen dat je wachtwoord om veiligheidsredenen gewijzigd is, dan hebben wij vastgesteld dat er een groot aantal e-mails binnen een korte periode verstuurd werden en je wachtwoord gewijzigd om misbruik te voorkomen. Volg onze tips.

  1. Log in op MyProximus om je producten te bekijken. Login of wachtwoord van MyProximus vergeten?

    Bekijk je producten
  2. Klik op Proximus Mail.
  3. Selecteer de gewenste mailbox in het dropdownmenu links. Je kunt je mailbox niet vinden? Als je mailbox nog niet aangemaakt is, maak een e-mailadres aan
  4. Vul de velden in:
    • In het veld Geef het nieuwe wachtwoord in rechts, typ een wachtwoord dat tussen de 8 en 15 karakters lang is, minstens 4 letters, 1 cijfer en 1 hoofdletter bevat. Speciale karakters zijn toegestaan.
    • Herhaal het wachtwoord in het veld Bevestig het nieuwe wachtwoord.
  5. Klik vervolgens op Aanpassen. Als je nieuwe wachtwoord goed werd geregistreerd, dan zie je een bevestigingsbericht.

De wijziging geldt automatisch voor alle e-mailadressen die gelinkt zijn aan deze mailbox. Vanaf nu moet je dit wachtwoord zowel gebruiken om e-mail in te stellen op je gsm, tablet of computer.

Kun je niet inloggen op MyProximus, omdat je geen klant bent of heb je nog altijd geen toegang tot je mailbox? Contacteer onze klantendienst.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Hulp nodig?