×
×

Een out-of-office instellen

Gaat u even op vakantie? Of bent u enkele dagen onbereikbaar wegens ziekte? Stel dan een out-of-office-bericht in. Dit afwezigheidsbericht wordt automatisch verzonden als antwoord op de e-mails die u ontvangt.

  1. Log in op Proximus Webmail met uw e-mailadres en het paswoord van uw mailbox.
  2. Klik op Blauw Instellingen icoon (3 lijnen) rechts bovenaan.
  3. Klik op Instellingen.
    Klik op "Instellingen".
  4. Klik op E-mail.
  5. Klik op Afwezigheidsmelding.
  6. Stel een out-of-office op en activeer dit bericht door het vakje Inschakelen aan te vinken. Klik tenslotte op de knop Opslaan.
    Klik op "Afwezigheidsmelding" in het E-mail dropdownmenu.

Uw bericht zal worden verzonden als antwoord op het eerste bericht van iedere afzender, dus één keer per afzender. De ontvangen e-mails worden bewaard in uw mailbox.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

MyProximus

Activeer OneDrive for Business

MyProximus

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot uw dienst. Kies zelf hoe u contact met ons wil opnemen.