×
×

“E-mail ophalen mislukt” op uw iPhone of iPad

Volg de stappen om uw iPhone- of iPad-instellingen aan te passen om uw e-mails te kunnen blijven ontvangen op uw mobiele toestel. We voeren namelijk een update van het Proximus-mailsysteem uit om uw online privacy beter te beschermen.

Dit is alleen van toepassing als uw e-mailaccount is ingesteld als POP-account: u kunt dit in stap 4 controleren. Als uw e-mailaccount is ingesteld als IMAP-account, moet u niets wijzigen. Als u e-mails ontvangt op verschillende toestellen of u hebt meer dan één e-mailaccount, controleer dan op elk toestel voor elk e-mailaccount of de instellingen correct zijn.

Weet u niet zeker welke iOS-versie u hebt? Vind de softwareversie van uw iPhone of iPad via apple.com.


iOS 10 of lager

iOS 10 of lager
 
  1. Ga naar Instellingen.

    Open het menu Instellingen.
  2. Tik op Mail.

    Tik op Mail.
  3. Tik op Accounts.

    Tik op Accounts.
  4. Tik op uw e-mailaccount, in dit voorbeeld "demo apop".

    Tik op uw e-mailaccount.
  5. Ziet u 'imap.proximus.be' als hostnaam? Dan hoeft u niets te wijzigen en hoeft u de stappen niet te volgen. Als u iets anders ziet, tik op Geavanceerd.

    Tik op Geavanceerd.
  6. Tik op Identiteitscontrole.

    Tik op Identiteitscontrole.
  7. Tik op Wachtwoord.

    Tik op Wachtwoord.
  8. Vink Wachtwoord aan en tik op Geavanceerd.
    Vink Wachtwoord aan en tik op geavanceerd.
  9. Schakel Gebruik SSL in. Kijk na of de Serverpoort 995 is. Tik op uw accountnaam (in dit voorbeeld, demo apop) om terug te gaan.

    Schakel Gebruik SSL in en controleer of er bij Serverpoort 995 staat.
  10. Tik op Gereed.

    Tik op Gereed.

U hebt nu alle wijzigingen voltooid om e-mails te kunnen blijven ontvangen.


iOS 11 of hoger

iOS 11 of hoger
 
  1. Ga naar Instellingen.

    Open het menu Instellingen.
  2. Scrol naar beneden en tik op Wachtwoorden en ac...

    Tik op Wachtwoorden en ac...
  3. Tik op uw e-mailaccount, in dit voorbeeld "demo apop".

    Tik op uw e-mailaccount.
  4. Ziet u 'imap.proximus.be' als SERVER INKOMENDE POST? Dan hoeft u niets te wijzigen en hoeft u de stappen niet te volgen. Als u iets anders ziet, tik op Geavanceerd.

    Tik op Geavanceerd.
  5. Tik op Identiteitscontrole.

    Tik op Identiteitscontrole.
  6. Tik op Wachtwoord.

    Tik op Wachtwoord.
  7. Vink Wachtwoord aan en tik op Geavanceerd.
    Vink Wachtwoord aan en tik op geavanceerd.
  8. Schakel Gebruik SSL in. Kijk na of de Serverpoort 995 is. Tik op uw accountnaam (in dit voorbeeld, demo apop) om terug te gaan.

    Schakel Gebruik SSL in en controleer of er bij Serverpoort 995 staat.
  9. Tik op Gereed.

    Tik op Gereed.

U hebt nu alle wijzigingen voltooid om e-mails te kunnen blijven ontvangen.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.