×
×

Een probleem met uw glasvezel modem?

Werd u aangesloten op glasvezel? Uw glasvezelmodem wordt door een technicus van Proximus geïnstalleerd tussen uw aansluitpunt en uw b-box-modem.

Raadpleeg in geval van problemen onze brochure 'Hulp nodig?' (.pdf) en check de leds van uw glasvezelmodem:

Power-lampje: dit lampje is groen wanneer uw modem ingeplugd is in een 220 Volt-stopcontact. Geen groen lampje? Check of uw modem goed aangesloten is en de Power-knop op 'on' staat.

Optical-lampje: dit lampje kleurt groen wanneer de verbinding met de glasvezel goed is. Indien het rood kleurt, contacteer ons.

LAN-lampje: dit lampje kleurt groen indien uw glasvezelmodem geconfigureerd is. Indien het niet brandt, contacteer ons.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot uw dienst. Kies zelf hoe u contact met ons wil opnemen.