×
×

Een probleem met uw glasvezel modem?

Werd u aangesloten op glasvezel? Uw (zwarte of witte) glasvezel modem wordt door een technicus van Proximus geïnstalleerd tussen uw aansluitpunt en uw b-box-modem.

Raadpleeg in geval van problemen onze brochure 'Hulp nodig?' (.pdf), herstart uw toestellen en check de leds van uw glasvezelmodem. Hebt u geen toegang tot uw glasvezel modem? Neem dan contact met ons op.

Power-lampje: dit lampje is groen wanneer uw modem ingeplugd is in een 220 Volt-stopcontact. Geen groen lampje? Check of uw modem goed aangesloten is en de Power-knop op 'on' staat.

Optical-lampje (of Link, afhankelijk van uw glasvezel modem): dit lampje kleurt groen wanneer de verbinding met de glasvezel goed is. Indien het rood kleurt, contacteer ons.

LAN-lampje (of Auth, afhankelijk van uw glasvezel modem): dit lampje kleurt groen indien uw glasvezelmodem geconfigureerd is. Indien het niet brandt, contacteer ons.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.