Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Een probleem met je fiber modem?

Werd je aangesloten op fiber? Je (zwarte of witte) fibermodem wordt door een technicus van Proximus geïnstalleerd tussen je aansluitpunt en je b-box-modem.

Raadpleeg in geval van problemen onze brochure 'Hulp nodig?' (.pdf), herstart je toestellen en check de leds van je fibermodem. Hebt je geen toegang tot je fibermodem? Neem dan contact met ons op.

Power-lampje: dit lampje is groen wanneer je modem ingeplugd is in een 220 Volt-stopcontact. Geen groen lampje? Check of je modem goed aangesloten is en de Power-knop op 'on' staat.

Optical-lampje (of Link, afhankelijk van je fibermodem): dit lampje kleurt groen wanneer de verbinding met de fiber goed is. Indien het rood kleurt, contacteer ons.

LAN-lampje (of Auth, afhankelijk van je fibermodem): dit lampje kleurt groen indien je fibermodem geconfigureerd is. Indien het niet brandt, contacteer ons.

Je fibermodem herstarten Een probleem met internet of TV ? Herstart je fibermodem indien je er een hebt.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.