×
×

Uw gsm-abonnement opzeggen

U kunt uw gsm-abonnement opzeggen, bijvoorbeeld als u wilt overschakelen naar een Pay&Go-kaart, als u wilt veranderen van operator of als het abonnement van een overledende betreft.

Opzeggen en overschakelen naar Pay&Go?

Contacteer onze klantendienst of ga langs in een verkooppunt in uw buurt om er een overdrachtsaanvraag in te vullen. De overschakeling gebeurt binnen de 2 weken.

Tot dan kunt u gewoon blijven bellen met uw huidige tariefplan. Zodra de overschakeling is afgerond, kunt u belkrediet op uw Pay&Go-kaart zetten. Vergeet niet dat u de eerste 24 uur enkel kunt herladen via een herlaadkaart.

Opzeggen en overschakelen naar een andere operator?

Zeg uw gsm-abonnement online op of contacteer onze klantendienst. U kunt blijven bellen met onze simkaart tot uw nieuwe operator de overdracht heeft voltooid. (Vanaf wanneer kunt u bellen met uw nieuwe tariefplan?)

Tot dat moment kunt u de nummeroverdracht nog annuleren door contact op te nemen met uw nieuwe operator. Daarna kunt u opnieuw klant worden bij ons door een aanvraagformulier voor nummeroverdracht in te vullen.

Is uw abonnement gekoppeld aan een toestel?

Hebt u gekozen voor een gsm met korting toen u een abonnement aanging? Als u uw contract opzegt, moet u de restwaarde van uw gsm terugbetalen.

Opzeggen in geval van overlijden?

Zeg het gsm-abonnement online op, contacteer onze klantendienst of ga langs in een verkooppunt in uw buurt. Vergeet niet het klantnummer (aangegeven op de factuur) en de naam, geboortedatum en het adres van de titularis van het abonnement te vermelden. Indien u een volmacht ontvangen hebt om de opzegging uit te voeren, dan moet de opzegging in een verkooppunt gebeuren.

Let op: Indien u de begroeting op de voicemail van de overledene wilt bewaren, dan mag u het abonnement niet meteen opzeggen. Contacteer onze klantendienst zodat zij u de verdere stappen kunnen uitleggen.

Gebruikte die persoon zijn of haar gsm-nummer om in te loggen op bepaalde websites? Vergeet niet zijn of haar gsm-nummer aan te passen voor MyProximus, WhatsApp, Facebook, Google, enz. zodat zijn of haar persoonlijke gegevens privé blijven.

De verwerking van uw opzeggingsaanvraag duurt minimaal 5 werkdagen. Als u de opzegging via een verkooppunt hebt aangevraagd, dan gebeurt deze onmiddellijk.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Hulp nodig?