Hoe uw internet, tv of vaste lijn opzeggen?

Dat hangt af van het type product dat u wilt opzeggen: residentieel of niet-residentieel.

Geef altijd een precieze opzeggingsdatum door en controleer op voorhand of u een verbrekingsvergoeding moet betalen.

U hebt een residentieel product

U kunt uw abonnement op internet, tv en de vaste lijn op verschillende manieren opzeggen:

  • Via Easy Switch:
    • Contacteer uw nieuwe operator.
    • Geef dan uw Easy Switch ID en uw klantnummer door aan uw nieuwe operator. Uw Easy Switch ID en uw klantnummer vindt u op uw factuur of op MyProximus.
    • Uw nieuwe operator zal contact met ons opnemen om uw producten op te zeggen.
  • Online: Zeg uw abonnement online op.
  • Via e-mail: Contacteer onze klantendienst.
  • Per brief: Proximus - Koning Albert II-laan 27B - 1030 Brussel.

Als u een abonnement wilt opzeggen in naam van iemand die overleden is, ga dan naar een Proximus-verkooppunt. Vergeet niet om een overlijdensakte mee te brengen.
U hebt een niet-residentieel product

Wilt u een niet-residentieel abonnement opzeggen, stuur ons dan een schriftelijke bevestiging:

  • via e-mail;
  • per fax naar het gratis nummer 0800 22 801;
  • per brief: Proximus - Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot uw dienst. Kies zelf hoe u contact met ons wil opnemen.

Contact