Een vraag over uw Premium Club- of Bizz Club-geschenk?

Op 1/12/19 hebben Premium Club en Bizz Club hun deuren gesloten en plaats gemaakt voor het nieuwe programma Enjoy!
Hebt u recent nog punten geruild voor een cadeau, antwoorden we graag op uw vragen.

U hebt een vraag over het geschenk dat u wilt kiezen of hebt gekozen? We helpen u graag verder.

Hoe uw punten inruilen voor een geschenk?

Het is niet meer mogelijk om uw punten in te ruilen. Raadpleeg Enjoy!.

Wanneer wordt uw geschenk geleverd?
  • Belminuten: deze zijn 48 uur na aanvraag beschikbaar.
  • Tv op aanvraag: uw credits om een film te huren zijn 15 minuten na aanvraag beschikbaar: selecteer in uw tv-menu "Op aanvraag", kies een film en u ziet hoeveel credits u hebt.
  • Pay&Go-herlaadbeurten en waardebonnen voor winkels, foto's of tickets: u ontvangt 15 minuten na aanvraag een e-mail met de bon of code.
  • Bijdrage aan een goed doel: de gekozen organisatie ontvangt rechtstreeks uw schenking.

Er zijn 2 mogelijkheden om de status van uw bestelling na te kijken. Dit is mogelijk tot 3 maanden na besteldatum:

  • Kijk op de MyProximus-app:
    1. Open de app en tik op Enjoy!
    2. Scrol naar beneden en tik op Premium Club of Bizz Club.
    3. Bent u Premium Club? Tik op Raadpleeg de status van een bestelling.
      Bent u Bizz Club? Tik op Mijn recente bestellingen.
    4. U ziet meteen hoe ver het staat met uw bestelling.
  • Kijk op de MyProximus-website:
    1. Log in op MyProximus om de status van uw bestelling te bekijken.
      Bekijk uw bestelling
    2. U komt terecht op de Mijn Premium Club- of Mijn Bizz Club-pagina en ziet meteen hoe ver het staat met uw bestelling.

Is uw bestelling toch niet tijdig geleverd, neem dan contact op of telefoneer ons op 1910 (met uw gsm) of op 078 151910 (met uw vaste lijn).

Uw waardebon of code kwijt of niet ontvangen?

Er zijn 3 mogelijkheden om uw waardebon of code terug te vinden.

  • Kijk in de e-mail die we u gestuurd hebben.
  • Kijk in de MyProximus-app:
    1. Open de app en tik op Enjoy!
    2. Scrol naar beneden en tik op Premium Club of Bizz Club.
    3. Bent u Premium Club? Tik op Raadpleeg de status van een bestelling.
      Bent ut Bizz Club? Tik op Mijn recente bestellingen.
    4. U ziet, tot 3 maanden na besteldatum, uw code of waardebon.
  • Kijk op de MyProximus-website:
    1. Log in op MyProximus om uw waardebon of code te bekijken.
      Bekijk uw waardebon of code
    2. U komt terecht op de Mijn Premium Club- of Mijn Bizz Club-pagina.
    3. U ziet, tot 3 maanden na besteldatum, uw code of waardebon.

Druk de waardebon of code (opnieuw) af. U kunt deze slechts één keer gebruiken.

Hoe lang blijft een waardebon of code geldig?
  • Belminuten zijn 12 maanden geldig; herlaadbeurten blijven 3 maanden geldig; extra data blijft 1 maand geldig.
  • Een credit voor tv op aanvraag blijft geldig tot u een film huurt (huurperiode van 48 uur).
  • Waardebonnen voor winkels, foto's of tickets blijven tot 3 maanden na ontvangst geldig. Voor Proximus-waardebonnen is dit 6 maanden.

    Er zijn 3 mogelijkheden om de vervaldatum op te zoeken:

    • Kijk in de e-mail die we u gestuurd hebben.
    • Kijk in de MyProximus-app:
      1. Open de app en tik op Enjoy!
      2. Scrol naar beneden en tik op Premium Club.
      3. Bent u Premium Club? Tik op Raadpleeg de status van een bestelling.
        Bent ut Bizz Club? Tik op Mijn recente bestellingen.
      4. U ziet, tot 3 maanden na besteldatum, hoe lang uw code of waardebon geldig is.
    • Kijk op de MyProximus-website.
      1. Log in op MyProximus om uw waardebon of code te bekijken.
        Bekijk uw waardebon of code
      2. U komt terecht op de Mijn Premium Club- of Mijn Bizz Club-pagina.
      3. U ziet, tot 3 maanden na besteldatum, hoe lang uw code of waardebon geldig is.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u