×
×

Een vraag over uw Premium Club- of Bizz Club-geschenk?

U hebt een vraag over het geschenk dat u wilt kiezen of hebt gekozen? We helpen u graag verder.

Hoe uw punten inruilen voor een geschenk?

Volg de juiste stappen om uw punten in te ruilen. Bent u een professionele klant? Volg dan deze procedure.

Het geschenk dat u wilt kiezen, is niet (meer) zichtbaar?

Klik op "Toon ook wat niet in stock is".

  • Een product dat tijdelijk niet beschikbaar is, wordt in het grijs getoond. Wacht tot de voorraad is aangevuld of kies een ander geschenk.
  • Een product dat definitief uitgeput is, verdwijnt uit het overzicht. Kies een ander geschenk.
Niet genoeg punten? U wilt een deel in geld betalen?

Enkel wanneer vermeld, kunt u een geschenk deels in punten, deels in geld (via uw volgende factuur) betalen. U kunt enkel kiezen uit de voorgestelde combinaties punten/geld.

Wanneer wordt uw geschenk geleverd?
  • Belminuten: deze zijn 48 uur na aanvraag beschikbaar.
  • Tv op aanvraag: uw credits om een film te huren zijn 15 minuten na aanvraag beschikbaar: selecteer in uw tv-menu "Op aanvraag", kies een film en u ziet hoeveel credits u hebt.
  • Pay&Go-herlaadbeurten en waardebonnen voor winkels, foto's of tickets: u ontvangt 15 minuten na aanvraag een e-mail met de bon of code.
  • Bijdrage aan een goed doel: de gekozen organisatie ontvangt rechtstreeks uw schenking.

Er zijn 2 mogelijkheden om status van uw bestelling na te kijken:

  • Kijk op de MyProximus-website:
    1. Log in op MyProximus om de status van uw bestelling te bekijken.
      Bekijk uw bestelling
    2. U komt terecht op de Mijn Premium Club- of Mijn Bizz Club-pagina en ziet meteen hoe ver het staat met uw bestelling.
  • Kijk in de MyProximus-app:
    1. Open de app en tik op Mijn Premium Club of Mijn Bizz Club.
    2. Tik op Mijn recente bestellingen. U ziet meteen hoe ver het staat met uw bestelling.
Is uw bestelling toch niet tijdig geleverd, neem dan telefonisch contact op.
Uw waardebon of code kwijt of niet ontvangen?

Er zijn 3 mogelijkheden om uw waardebon of code, tot 3 maanden na besteldatum, terug te vinden:

  • Kijk in de e-mail die we u gestuurd hebben.
  • Kijk op de MyProximus-website:
    1. Log in op MyProximus om uw waardebon of code te bekijken.
      Bekijk uw waardebon of code
    2. U komt terecht op de Mijn Premium Club- of Mijn Bizz Club-pagina.
    3. U ziet, tot 3 maanden na besteldatum, uw code of waardebon.
  • Kijk in de MyProximus-app:
    1. Open de app en tik op Mijn Premium Club of Mijn Bizz Club.
    2. Tik op Mijn recente bestellingen.
    3. U ziet, tot 3 maanden na besteldatum, uw code of waardebon.

Druk de waardebon of code (opnieuw) af. U kunt deze slechts één keer gebruiken.

Hoe lang blijft een waardebon of code geldig? Vervalt mijn geschenk?
  • Belminuten zijn 12 maanden geldig; herlaadbeurten blijven 3 maanden geldig.
  • Een credit voor tv op aanvraag blijft geldig tot u een film huurt (huurperiode van 48 uur).
  • Waardebonnen voor winkels, foto's of tickets blijven tot 3 maanden na ontvangst geldig.

    Er zijn 3 mogelijkheden om de vervaldatum op te zoeken:

    • Kijk in de e-mail die we u gestuurd hebben.
    • Kijk op de MyProximus-website.
      1. Log in op MyProximus om uw waardebon of code te bekijken.
        Bekijk uw waardebon of code
      2. U komt terecht op de Mijn Premium Club- of Mijn Bizz Club-pagina.
      3. U ziet hoe lang uw code of waardebon geldig is.
    • Kijk in de MyProximus-app:
      1. Open de app en tik op Mijn Premium Club of Mijn Bizz Club.
      2. Tik op Mijn recente bestellingen.
      3. U ziet hoe lang uw code of waardebon geldig is.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contact