×
×

Premium Club of Bizz Club-punten sparen

Als lid van Premium Club of Bizz Club ontvangt u automatisch punten en bonuspunten.
U kunt via MyProximus deze punten en hun geldigheid raadplegen.

U kunt zich niet meer inschrijven voor Premium Club of voor Bizz Club.

Bent u al lid? Uiteraard kunt u verder punten sparen of inruilen.

Punten

U ontvangt 3 punten per euro (zonder btw) op elke nieuwe Proximus-factuur of ‑aanrekening. Maximum 5 dagen later verschijnen uw punten automatisch in MyProximus.

Facturen en aanrekeningen van vóór uw inschrijving op Premium Club of Bizz Club komen niet in aanmerking voor punten.

Bonuspunten

U ontvangt automatisch bonuspunten in MyProximus, naar aanleiding van deze drie momenten:

  • Op de dag van uw verjaardag.
  • Op de dag van de verjaardag van uw lidmaatschap.
  • Bij de activering van een bepaalde dienst of product of bij speciale acties via e-mail. U ontvangt de bonuspunten maximaal 2 maanden later.

Bij aankoop van een toestel in een Proximus Center of via proximus.be, hebt u recht op 3 bonuspunten voor elke euro (zonder btw). Stuur ons daarom het aankoopbewijs en uw lidnummer op. Ga als volgt te werk:

  1. Log in op MyProximus om uw lidnummer te vinden.
    Bekijk uw lidnummer
  2. U komt terecht op de pagina Mijn Premium Club of Mijn Bizz Club en u vindt daar uw lidnummer.
  3. Mail ons uw lidnummer, samen met het aankoopbewijs, naar club@proximus.com.
  4. De punten verschijnen maximum 2 maanden na ontvangst automatisch in MyProximus.

Geldigheid

U kunt uw punten raadplegen; ze blijven 2 jaar geldig. Het is niet mogelijk om deze vervaldatum te verlengen.
Als er punten bijna vervallen, kunt u deze inruilen of wegschenken.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot uw dienst. Kies zelf hoe u contact met ons wil opnemen.