Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Activeren of wijzigen van een optie of tv-bundel

Bestel een optie (bv. een Daily Travel Pass, een extra pakket aan data, tv-boeket, sport- of kinderzenders, Netflix) of tv-bundel via MyProximus of via je tv-toestel.
Deze wijzigen of annuleren kan enkel via MyProximus, app of web.


Activeren


 
Een optie of tv-bundel in MyProximus toevoegen Bestel een optie (bv. een Daily Travel Pass, een extra pakket aan data, tv-boeket, sport- of kinderzenders, Netflix) of tv-bundel via MyProximus.
  1. Open de MyProximus-app. Heb je de app nog niet? Download de MyProximus-app.
  2. Tik op Producten .
  3. Kies je product (tv, gsm, enz.).
  4. Scrol naar beneden en tik op Meer opties of Bekijk de opties.
  5. Kies de optie die je wilt activeren. Bevestig je keuze.
  6. Je optie is geactiveerd. Als het een tv-optie is, kun je na enkele uren naar je nieuwe tv-programma’s kijken. 
Activeer Netflix op je tv

Nadat je Netflix hebt geactiveerd in MyProximus, dien je deze ook te activeren in je tv-menu.

Je kunt alle opties en tv-bundels activeren via MyProximus.
  1. Log in op MyProximus om je producten en diensten te beheren.
    Bekijk je producten
  2. Klik op je product in Producten. Alle beschikbare opties verschijnen op het scherm.
  3. Klik op de optie die je wilt activeren Optie in MyProximus activeren . In het geval van tv-opties, als je er een Bonus-tv uitgeschakeld ziet, kan deze optie worden gekozen als een tv-bonus (inbegrepen bij je Pack).
  4. Bevestig je keuze.
  5. Je optie is geactiveerd. In het geval van tv-opties, kun je kijken naar je nieuwe tv-programma’s binnen enkele uren. Je ziet steeds een tv-bonus geactiveerd naast de door je gekozen tv-bundel.
Activeer Netflix op je tv

Nadat je Netflix hebt geactiveerd in MyProximus, dien je deze ook te activeren in je tv-menu.

Je kunt de tv-opties activeren via je tv-menu: Movies&Series, Netflix, Family, All Sport, enz.

Nieuw tv-menu

V5-V6 decoder tv-menu

  1. Druk op la touche on demand en ga naar Shop > Activeer een optie.
  2. Maak je keuze uit de opties, tv-boeketten en passen.
  3. Selecteer Activeer deze optie. Je krijgt een verwittigingsbericht wanneer het een tv-bundel betreft.
  4. Voer je pincode in (standaard 1234, behalve indien je je pincodes voor Proximus TV gewijzigd hebt) en bevestig.
Tv-menu

Tv menu

  1. Druk op la touche on demand en ga naar Mijn account > Abonnement > Shopping.
  2. Maak je keuze uit de opties, tv-boeketten en passen.
  3. Selecteer Bestellen. Je krijgt een verwittigingsbericht wanneer het een tv-bundel betreft.
  4. Voer je pincode in (standaard 1234, behalve indien je  je pincodes voor Proximus TV gewijzigd hebt ) en bevestig.


Wijzigen of deactiveren


 

Je kunt een optie deactiveren via de MyProximus-website of -app . Indien je de tv-bundel in je Pack wilt wijzigen, dien je deze bundel eerst te deactiveren vooraleer een nieuwe te activeren.

  1. Open de MyProximus-app. Heb je de app nog niet? Download de MyProximus-app.
  2. Tik op Producten .
  3. Kies je product (tv, gsm, enz.)
  4. Scrol naar beneden en kies de optie die je wilt deactiveren.
  5. Bevestig je keuze.
  6. Je optie is gedeactiveerd. Je kunt direct een andere kiezen. Je kunt binnen enkele uren naar je nieuwe tv-programma’s kijken.
  1. Log in op MyProximus om je producten en diensten te beheren.
    Bekijk je producten
  2. Klik op je product : tv, gsm, enz. Alle beschikbare opties verschijnen op het scherm. Zie je een  Dan is deze optie gekozen als tv-bundel (inbegrepen bij je Pack).
  3. Klik op de optie die je wilt deactiveren.
  4. Bevestig je keuze.
  5. Je optie is gedeactiveerd. Indien de optie een tv-bundel betreft, kun je direct een andere kiezen. Je kunt kijken naar je nieuwe tv-programma’s binnen enkele uren.

Probleem met activering?


 
Je wilde een tv-optie of bonus activeren en je ontving een sms met de mededeling dat de bestelling tijdelijk onmogelijk is. Waarom? Je hebt waarschijnlijk al een bestelling in uitvoering: een gsm, een Wi-Fi Booster, een extra decoder, enz.

Om dit te controleren, ga naar MyProximus of de MyProximus app in Meer > Mijn bestellingen. Zodra de bestelling is geleverd, kun je je optie of TV Bonus weer activeren. Heb je geen bestelling in uitvoering? Neem contact met ons op.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Hulp nodig?