Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Je abonnement of Pay&Go-kaart wijzigen

Je kunt eenvoudig én gratis overschakelen naar een ander tariefplan als je al een Pay&Go-kaart, een abonnement of Full Control (Wat is Full Control?) hebt.

Wil je je huidige tarieven kennen? Raadpleeg je tarieven. Om de naam van je Pay&Go-tariefplan te kennen, toets #122# in en druk op de beltoets.

Overschakelen naar een Pay&Go-kaart

  • Als je al een Pay&Go-kaart hebt, dan kun je bellen naar het gratis nummer 1911. Je mag 3 keer per jaar gratis overschakelen, vanaf de 4de keer betaalt je € 6,20 per omschakeling.
  • Als je een abonnement of Full Control hebt, dan moet je onze klantendienst contacteren om over te schakelen naar een Pay&Go-kaart. Is je abonnement een onderdeel van een Pack? Kom langs in een van onze shops.

Overschakelen naar een abonnement of Full Control

  • Als je al een Pay&Go-kaart hebt, dan kun je een abonnement kiezen en bestellen. Als er nog belkrediet op je Pay&Go-kaart staat, dan wordt dit (met uitzondering van promokrediet) automatisch in mindering gebracht op je 1ste factuur.
  • Als je een recent abonnement of Full Control hebt, dan kun je overschakelen naar een ander abonnement of Full Control via MyProximus. Lukt het toch niet via MyProximus? Kom langs in een van onze shops.

Opmerking: Heb je gekozen voor een gsm met korting toen je een abonnement aanging? In de meeste gevallen kun je nadien gewoon van tariefplan veranderen, maar je DataPhone-optie kun je niet veranderen.


MyProximus-app


 
  1. Open de MyProximus-app en meld je aan als beheerder. Heb je de app nog niet? Download de MyProximus-app.
  2. Tik op Producten.
  3. Scrol naar beneden en tik op het gsm-nummer dat je wilt veranderen.
  4. Scrol naar beneden en tik bij Mijn tariefplan op Een ander tarief?.
  5. Kies het gewenste abonnement, tik op Bevestig en volg de procedure.

MyProximus-website


 
  1. Log in op MyProximus als beheerder om je producten te bekijken. Je hebt nog geen MyProximus-account? Schrijf je in.
    Bekijk je producten
  2. Klik op het gsm-nummer dat je wilt veranderen.
  3. Scroll naar Je mobiele abonnement, klik vervolgens op Alternatieve plannen tonen.
  4. Kies het gewenste tariefplan, klik op Bestellen en volg de procedure om te bevestigen.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Hulp nodig?