Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Vanaf wanneer kun je bellen na een wijziging van je tariefplan?

Ben je een nieuwe klant? Of ben je veranderd van tariefplan? Dan bestaat de kans dat je even niet meer kunt bellen met je gsm. Deze termijn is afhankelijk van verschillende factoren.

  • Krijg je een nieuw telefoonnummer?
    • Als je koos voor een abonnement, dan kun je bellen zodra we je contract hebben verwerkt. Dit duurt gemiddeld 2 uur.
    • Als je koos voor een Pay&Go-kaart, dan kun je onmiddellijk bellen.
  • Behoud je je telefoonnummer?
    • Als je al klant was bij ons, dan gebeurt de overschakeling naar je nieuwe abonnement of Pay&Go-kaart om middernacht. Tot dan kun je gewoon blijven bellen met je huidige tariefplan.
    • Als je klant was bij een andere operator, dan gebeurt de overschakeling binnen de 24 uur. Zodra deze overschakeling is afgerond, werkt je oude simkaart niet meer. Plaats dan de nieuwe simkaart, die je van ons hebt ontvangen, in je toestel om onmiddellijk opnieuw te kunnen bellen.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Hulp nodig?