Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Diensten op je vaste lijn instellen

Bel Phone Manager om de verschillende opties en diensten op je vaste lijn te activeren, te deactiveren en aan te passen. Wil je PhoneMail volledig uitschakelen? Contacteer onze klantendienst.

  • Vanaf je eigen telefoon: bel 1987 (gratis)
  • Vanaf een andere telefoon of een gsm in België: bel 0800 1 1987 (gratis)
  • Vanuit het buitenland: bel +32 70 21 1987 (= tarief internationale oproep)

In de laatste 2 gevallen, word je gevraagd om eerst je telefoonnummer (zonder landnummer) en je Phone Manager-code in te voeren.

Volg daarna de instructies. Sommige van de diensten die je hebt geactiveerd op je vaste lijn, zijn betalende opties. In geval van een oproepdoorschakeling betaal je kosten per doorgeschakelde oproep. Afhankelijk van de diensten die je geactiveerd hebt, beschik je over de volgende opties:


(1) Dienst oproepdoorschakeling

(1) Onvoorwaardelijke oproepdoorschakeling: schakel je oproepen door zonder dat je telefoon rinkelt.
(2) Oproepdoorschakeling bij geen antwoord: schakel je oproepen door na 20 seconden.
(3) Oproepdoorschakeling bij een bezette lijn: schakel je oproepen door als je lijn bezet is.
(4) Verkorte nummers: programmeer max. 2 verkorte nummers, zodat je nadien een doorschakeling kunt instellen door gewoon het cijfer '1' of '2' te kiezen.
(5) Wijziging van de timer voor oproepdoorschakeling bij geen antwoord: laat je toestel langer of korter rinkelen alvorens de oproep wordt doorgeschakeld.

(2) Andere diensten

(1) Signaal 2de oproep: neem een 2de oproep aan wanneer je al aan het bellen bent.
(2) Oproep met vaste bestemming: kies een nummer dat wordt opgebeld wanneer je de hoorn enkele seconden van de haak neemt.

(3) Basisdiensten

(1) Wijziging van de timer voor oproepdoorschakeling naar PhoneMail: laat je toestel langer of korter rinkelen alvorens de oproep wordt doorgeschakeld naar PhoneMail, de voicemaildienst van je vaste lijn.
(2) Taal van de lijn: kies een taal voor de verschillende diensten op je lijn (Nederlands, Frans, Engels of Duits).
(3) Beperking weergave nummer: verberg je telefoonnummer wanneer je naar iemand belt.
(4) Weigering anonieme oproepen: blokkeer automatisch oproepen van anonieme nummers.

(4) Wijziging van het Phone Manager-profiel

(1) Wijziging van het wachtwoord: stel een nieuwe Phone Manager-code in.
(2) Wijziging van de taal van Phone Manager: kies de taal van het Phone Manager-menu (Nederlands, Frans, Engels of Duits).
(3) Betrouwbaar nummer: kies een tweede telefoonnummer waarmee je rechtstreeks toegang krijgt tot Phone Manager zonder code.
(4) Beveiliging vanaf thuis: kies ervoor of je je Phone Manager-code wilt ingeven wanneer je Phone Manager belt vanaf je eigen telefoontoestel.
(5) Verkorte nummers: pas de nummers die je hebt voorgeprogrammeerd aan.

(5) Activering en deactivering van de Slimme Diensten

(1) Dienst toevoegen: activeer een dienst op je lijn.
(2) Dienst verwijderen: deactiveer een dienst op je lijn.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Hulp nodig?