×
×

Doorschakelingen instellen via het Call Connect Web Portal

Wilt u een oproepdoorschakeling instellen via het Call Connect Web Portal? Als beheerder kunt u oproepen doorschakelen die op 1 toestel of op meerdere toestellen toekomen. Als gebruiker kunt u enkel oproepen doorschakelen die op uw eigen toestel toekomen.

Een oproep doorschakelen die op 1 toestel toekomt

Bent u beheerder?
  1. Log in op het Call Connect Web Portal met uw gebruikersnaam en -wachtwoord.
  2. Selecteer links de rubriek Gebruikers.
  3. Kies de gebruiker waarvan u de oproepen wilt doorschakelen en klik op het icoon .
  4. Selecteer bovenaan de tab Instellingen.
  5. Ga naar de rubriek ‘Oproepdoorschakeling onvoorwaardelijk’ en vink het vakje Actief aan. Vul daarna het nummer in waarnaar u de oproepen wilt doorschakelen.
  6. Klik op Bevestigen.
Bent u gebruiker?
  1. Log in op het Call Connect Web Portal met uw gebruikersnaam en -wachtwoord.
  2. Selecteer links de rubriek Instellingen.
  3. Ga naar de rubriek ‘Oproepdoorschakeling onvoorwaardelijk’ en vink het vakje Actief aan. Vul daarna het nummer in waarnaar u de oproepen wilt doorschakelen.
  4. Klik op Bevestigen.

Een oproep doorschakelen die op meerdere toestellen toekomt

Bent u beheerder?
  1. Log in op het Call Connect Web Portal met uw gebruikersnaam en -wachtwoord.
  2. Selecteer links de rubriek Huntgroepen.
  3. Kies de groep waarvan u de oproepen wilt doorschakelen en klik op het icoon .
  4. Selecteer bovenaan de tab Instellingen.
  5. Vink onderaan het vakje ‘Geen antwoord, doorschakelen na:’ aan.
  6. Verander de seconden naar 5 en vul het nummer in waarnaar u de oproepen wilt doorschakelen.
  7. Klik op Bevestigen.
Bent u gebruiker?

Enkel als beheerder kunt u oproepen doorschakelen die op meerdere toestellen toekomen.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot uw dienst. Kies zelf hoe u contact met ons wil opnemen.