Call Connect Web Portal activeren

Call Connect is geïnstalleerd en gebruiksklaar? Dan kunt u nu het Web Portal activeren, waar u alle functies en applicaties van Call Connect beheert.

  1. Ga naar het Call Connect Web Portal en klik op Reset password.
  2. In het veld Username vult u uw gebruikersnaam in. Die vindt u in de mail van het Call Connect-team.
  3. In het veld User type selecteert u Enduser in het rolmenu.
  4. Klik op Confirm.
  5. U krijgt een e-mailbericht met een tijdelijke link om uw wachtwoord te resetten.
  6. Klik op de link en log in met uw gebruikersnaam en een zelfgekozen wachtwoord. Dit moet minstens 8 karakters lang zijn, waarvan 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer.
  7. Klik op Confirm.

Call Connect Web Portal is nu actief. Voortaan kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en het wachtwoord dat u net gekozen hebt.

Hulp nodig bij het gebruik van het Call Connect Web portal?

Lees de handleiding voor het Call Connect Web Portal voor meer informatie over oproepdoorschakelingen, uurroosters en geavanceerde instellingen.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot uw dienst. Kies zelf hoe u contact met ons wil opnemen.

Contact