Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Uw internetvolume overschreden?

U beschikt met uw abonnement over een maandelijks volume voor uw mobiel internet en voor uw vast internet. Hebt u dit (bijna) opgebruikt, kunt u extra data bij krijgen of, in bepaalde gevallen, aankopen.


Mobiel internet


 

Indien u in België en in de EU de databundel voor uw gsm overschrijdt, wordt uw extra verbruik per MB aangerekend. Voor abonnementen met onbeperkte data wordt in België uw snelheid vertraagd.
Voor uw abonnement kunt u, in de meeste gevallen, extra data aankopen: eenmalig of maandelijks een extra pakket data.
Voor Pay&Go kunt u uw krediet omzetten in data. Hiermee kunt u mobiel surfen (via mobiele data) in België en binnen de EU.
Voor een abonnement gaat u als volgt te werk:

Via de MyProximus-app:

  1. Open de app en tik op Producten .
  2. Tik op het gsm-nummer en scrol naar Mijn opties. Tik op Meer opties.
  3. Kies welk pakket data u wilt en tik op Bestellen.
  4. Volg de procedure om uw bestelling te bevestigen. Uw nieuwe databundel is na maximaal 15 minuten beschikbaar.
    Kijk dit na in MyProximus door op uw gsm-nummer te tikken.

Via de MyProximus-website:

  1. Log in op MyProximus om uw producten te bekijken.

    Bekijk uw producten
  2. Selecteer het betrokken gsm-nummer.
  3. Klik in Opties op Extra Data (ziet u dit niet, klik dan op Beschikbaar) en kies welk pakket extra data u wilt. Schuif daarbij de knop op On.
  4. Volg de procedure om uw bestelling te bevestigen. Uw nieuwe databundel is na maximaal 15 minuten beschikbaar. Kijk dit na in MyProximus door op uw gsm-nummer te klikken.

Lukt dit niet? Vraag dan aan de beheerder van uw klantnummer om voor u extra data te bestellen.

De bijkomende bundel geldt niet voor de data die u al over uw volume ging; het geeft u enkel extra data vanaf het moment van aankoop.

Tip: Volg uw verbruik op in de MyProximus-app. We sturen u ook sms-meldingen over uw verbruik.


Vast internet


 

Indien u uw volume voor vast internet (thuis, in uw zaak) overschrijdt, wordt dit niet extra aangerekend. Wel wordt uw internetsnelheid tot de eerste dag van de volgende maand beperkt. U ontvangt hierover tijdig een e-mail en/of sms. U hebt 2 mogelijkheden:

  • Blijf surfen aan een beperkte snelheid tot de eerste dag van de volgende maand zonder extra kosten. De volgende maand kunt u weer automatisch verder surfen aan de gebruikelijke internetsnelheid.
  • Bestel of activeer extra volume voor uw vast internet. Afhankelijk van uw internetabonnement is dit extra volume gratis of betalend. Zo kunt u blijven surfen aan uw gebruikelijke snelheid.

Dit kan in MyProximus. Ga als volgt te werk:

Via de MyProximus-app:

  1. Open de app en tik op Producten .
  2. Tik op uw abonnement voor vast internet en scrol naar Internet opties. Tik op Meer opties of op Bekijk de opties.
  3. Kies welk pakket data u wilt en tik op Bestellen.
  4. Volg de procedure om uw bestelling te bevestigen. Uw nieuwe databundel is na maximaal 15 minuten beschikbaar.
    Kijk dit na in MyProximus door bij Producten op vast internet te tikken.

Via de MyProximus-website:

  1. Log in op MyProximus om uw producten te bekijken.

    Bekijk uw producten
  2. Klik op uw abonnement voor vast internet.
  3. Klik in Opties op Extra Data (ziet u dit niet, klik dan op Beschikbaar) en kies welk pakket extra data u wilt. Klik op de knop Bestel.
  4. Volg de procedure om uw bestelling te bevestigen. Uw nieuwe databundel is na maximaal 15 minuten beschikbaar. Kijk dit na in MyProximus door bij Mijn Producten op vast internet te klikken.

Lukt dit niet of ziet u het nummer voor vast internet niet? Vraag dan aan de beheerder van uw klantnummer om voor u een Volume Pack te bestellen.

Tip: Volg uw verbruik van uw vast internet op in de MyProximus-app. We sturen u een e-mail en een sms over uw verbruik.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

Contact
Hulp nodig?