×
×

Uw factuur of aanrekening per e-mail, via Zoomit of per post?

U kunt kiezen op welke manier u uw factuur of aanrekening wilt ontvangen:

  • Via e-mail en eventueel ook per sms: een elektronisch document in pdf-formaat.
  • Via Zoomit: een elektronisch document in uw Internet Banking. U kunt ze daar meteen betalen.
  • Met de post: een papieren document.

Stel dit via MyProximus (app of web). U moet ingeschreven zijn op MyProximus en beheerder van uw account zijn. Ga als volgt te werk.

Per e-mail / per sms?
  1. Via de app? Tik in de MyProximus-app op Facturen en vervolgens op Kies de verzendingswijze van uw factuur.
    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld u aan.

    Verander uw verzendmethode
  2. Bent u privé-klant? Uw e-mailadres is al ingevuld. Uw factuur of aanrekening liever naar een ander e-mailadres?
    Bent u professionele klant? Vul het e-mailadres dat u wilt gebruiken.
  3. Wilt u ook een verwittiging per sms (niet verplicht)? Vul dan uw gsm-nummer is.
  4. Controleer of de juiste nummers aangevinkt staan: vink eventueel de facturen of aanrekeningen uit die u niet per e-mail wenst en klik op Verder en vervolgens op Bevestig.
  5. Open de e-mail "Uw inschrijving op 'Mijn elektronische factuur' van Proximus” die we u gestuurd hebben. Pas dan is de wijziging compleet.
Via Zoomit?
  1. Via de app? Tik in de MyProximus-app op Facturen en vervolgens op Kies de verzendingswijze van uw factuur.
    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld u aan
    .
    Verander uw verzendmethode
  2. Selecteer Internet banking (Zoomit) en vul het juiste bankrekeningnummer in waarop uw facturen of aanrekeningen moeten toekomen.
  3. Controleer of de juiste nummers aangevinkt staan: vink eventueel de facturen of aanrekeningen uit die u niet via Zoomit wenst en klik op Verder en vervolgens op Bevestig.
  4. Open vervolgens uw Internet banking en vul in de Zoomit-rubriek het e‑mailadres in waarop Zoomit u bij elk nieuw document verwittigt.

Hebt u andere vragen over Zoomit?

Per post?
  1. Via de app? Tik in de MyProximus-app op Facturen en vervolgens op Kies de verzendingswijze van uw factuur.
    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld u aan
    .
    Verander uw verzendmethode
  2. Selecteer Papier (per post).
  3. Controleer of de juiste nummers aangevinkt staan: vink eventueel de facturen of aanrekeningen uit die u niet per post wenst en klik op Verder en vervolgens op Bevestig.
  4. We zullen het document sturen naar uw bestaande adres. U kunt dit adres van uw factuur of aanrekening online wijzigen.

Indien u meer dan 1 factuur of aanrekening per maand ontvangt, kunt u, in bepaalde gevallen, slechts 1 verzendmethode voor beide documenten selecteren.

Zodra u de aanpassingen bevestigt, ontvangt u uw facturen of aanrekeningen volgens uw nieuwe instelling. Is uw volgende factuur of aanrekening echter bij ons al in voorbereiding, wordt ze nog 1 keer op de oude manier verstuurd.

Tip: Op welke manier u uw factuur of aanrekening ook ontvangt, u kunt alle details altijd online raadplegen en zelf kiezen hoe u ze wilt betalen. Denk zeker ook aan het betaalgemak van een domiciliëring.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.