Een vraag over je factuur, aanrekening of verbruik?
Vragen over je factuur of aanrekening? Vragen over je verbruik? Bekijk deze tips.
- Wil je weten hoeveel je moet betalen? Bekijk je openstaand bedrag. Je kunt het op verschillende manieren betalen.
- Is er iets onduidelijk? Hierbij een toelichting bij je aanrekening (privé-klant) of bij je factuur (professionele klant).
- Is je factuur of aanrekening hoger dan verwacht? Denk je dat een bedrag niet klopt? Je kunt een klacht indienen.
- Ben je te laat met betalen? Ga na wat er gebeurt als je niet op tijd betaalt. Tip: Vraag een domiciliëring aan om dit te vermijden.
- Wil je een overzicht van je facturen of aanrekeningen? Een digitale kopie of een duplicaat? Bekijk je facturen, aanrekeningen en betalingen online.
- Wil je je verbruik nakijken? Raadpleeg je verbruik online. We geven je tips om goedkoper te surfen of als je je internetvolume hebt overschreden.
- Wil je je factuur of aanrekening liever via e-mail, via Zoomit of met de post? Stel in hoe je ze wilt ontvangen.
- Je factuur of aanrekening moet naar ergens anders gestuurd worden? Wijzig het adres van je factuur of aanrekening of wijzig het e-mailadres.