×
×

Een domiciliëring aanvragen, wijzigen of stopzetten

Betaal uw factuur of aanrekening met een domiciliëring. Wij regelen uw aanvraag of wijziging met uw bank.

Een domiciliëring aanvragen

  1. Log in op MyProximus om uw betalingsmethode te kiezen.
    Vraag een domiciliëring aan
  2. Vul uw bankrekeningnummer (IBAN) in.
  3. Controleer of de juiste nummers of packs aangevinkt staan: vink eventueel de facturen of aanrekeningen uit die u niet wilt domiciliëren.
    Hebt u meer dan één factuur per maand? Facturen met daarop enkel gsm-nummers kunt u apart selecteren; facturen of aanrekeningen voor vaste lijn, internet of tv worden altijd samen gedomicilieerd.
  4. Klik op Bevestig. Daarna regelen wij uw aanvraag rechtstreeks met uw bank.

Als op uw factuur of aanrekening staat: "Uw financiële instelling wordt verzocht om dit bedrag ...", heeft uw bank de domiciliëring geactiveerd. Er staat ook bij wanneer uw domiciliëring betaald wordt. Staat deze vermelding er nog niet op, moet u de factuur of aanrekening nog handmatig betalen.

Een domiciliëring wijzigen of stopzetten

  • Houdt u uw uitgaven graag onder controle? Bepaal zelf het bedrag dat maximaal van uw rekening mag gaan! Neem hiervoor contact op met uw bank.
  • Betwist u een bedrag op uw factuur of aanrekening? Dan kunt u uw domiciliering eenmalig of gedeeltelijk intrekken. Neem hiervoor contact op met uw bank.
  • Een domiciliering volledig stopzetten? Neem telefonisch contact op met onze klantendienst en houd uw factuur of aanrekening bij de hand

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contact