×
×

Uw facturen, aanrekeningen en betalingen raadplegen

Wilt u weten hoeveel u moet betalen? Wilt u weten hoeveel dat ene telefoontje naar het buitenland kostte? Wilt u weten of uw betaling is aangekomen? Dat kan allemaal digitaal!

Wat wilt u raadplegen?

Hebt u alle verbruiksdetails van een factuur of aanrekening nodig? Ga hiervoor naar MyProximus via de website voor een uitgebreid overzicht.
Hebt u enkel uw saldo nodig? Of uw factuur of aanrekening in pdf? Ga hiervoor naar MyProximus via de app of via de website of klik op de link in de betrokken sms of e-mail.

Een paar voorbeelden:

  • Uw huidige factuur en/of het openstaand bedrag bekijken? Ga naar MyProximus via de app, via het web of klik in de e-mail of sms.
  • Nagaan wanneer u naar welk buitenlands nummer gebeld hebt en hoeveel dat precies kost? Ga naar MyProximus via de website. Dit kan ook voor het verbruik van de lopende maand.
  • Controleren of uw betaling is toegekomen? Ga naar MyProximus via de app of via het web.

Hoe kunt u dit raadplegen?

Er zijn drie mogelijkheden.


 

Via de MyProximus-app

Bekijk uw openstaand saldo, uw betalingen en uw facturen of aanrekeningen in pdf van de laatste twaalf maanden. U moet hiervoor ingelogd zijn als beheerder van de klantrekening:

  1. Open de MyProximus-app.
  2. Tik op Facturen. Ziet u dit niet, dan moet u beheerder worden van de klantrekening.
  3. U ziet direct het bedrag of de bedragen die u nog moet betalen.
  4. Selecteer, indien nodig, uw mobiele nummer of het nummer van uw vaste producten om de bijbehorende factuur of aanrekening te bekijken.
  5. Hebt u een bedrag te betalen? Tik op het openstaand bedrag om uw factuur of aanrekening in pdf te bekijken.
    Een reeds betaalde factuur of aanrekening bekijken? Tik op Historiek en selecteer de maand waarvan u het document in pdf wilt bekijken.
    U kunt het openstaand saldo meteen betalen of voor domiciliëring opteren. U kunt kiezen of u uw factuur of aanrekening per e-mail, via Zoomit of op papier wilt ontvangen.

Wilt u al uw verbruiksdetails zien, bijvoorbeeld naar wie u wanneer gebeld hebt, wanneer u gesurft hebt en hoeveel dat kostte? Raadpleeg dan MyProximus via de website.


 

Via de MyProximus-website

Bekijk uw openstaand saldo, uw betalingen, uw facturen of aanrekeningen in pdf en alle verbruiksdetails van de laatste 12 maanden. U moet hiervoor beheerder van de klantrekening zijn.

Lees het stappenplan of bekijk de video:

Uw factuur of aanrekening op MyProximus raadplegen Uw factuur of aanrekening online bekijken? Het is gemakkelijk via MyProximus.
  1. Log in op MyProximus om uw facturen of aanrekeningen te bekijken.
    Bekijk uw factuur
  2. Ziet u Mijn Facturen niet, dan moet u beheerder worden van de klantrekening.
  3. U ziet direct het bedrag of de bedragen die u nog moet betalen.
  4. Selecteer, indien nodig, uw mobiele nummer of het nummer van uw vaste producten om de bijbehorende factuur te bekijken.
  5. Hebt u een bedrag te betalen? Klik bij Openstaand op het pdf-icoon voor uw factuur of aanrekening in pdf of klik op Meer details om alle verbruik van die maand in detail te raadplegen.
    Een reeds betaalde factuur of aanrekening bekijken? Klik bij Historiek op het pdf-icoon om het document van de betrokken maand in pdf te bekijken of klik op Meer details om alle verbruik van die maand in detail te raadplegen.

U kunt het openstaand saldo meteen betalen of voor domiciliëring opteren. U kunt kiezen of u uw factuur of aanrekening per e-mail, via Zoomit of op papier wilt ontvangen.


 

Via e-mail/sms

Let op voor verdachte e-mails en phishing.

Bent u niet zeker of Proximus de afzender van de e-mail is? Ga na of de e-mail verdacht is (phishing).

U hebt een e-mail of sms ontvangen van Proximus die aankondigt dat uw factuur of aanrekening beschikbaar is. Bekijk op die manier uw openstaand saldo, uw betalingen, uw facturen of aanrekeningen in pdf van de laatste twaalf maanden. Om verbruiksdetails te zien, moet u inloggen.

Lees het stappenplan of bekijk de video:

U krijgt uw Proximus factuur of aanrekening per e-mail U krijgt uw facturen en aanrekening per e-mail? Bekijk ze online, zelfs zonder u in te loggen op MyProximus.
  1. Open de e-mail of sms die u van Proximus over uw factuur of aanrekening ontvangen hebt. Klik op de link in de e-mail of tik op de link in de sms.
  2. In uw browser opent zich een pagina met een overzicht van uw documenten. Hebt u op de sms-link geklikt en is de MyProximus-app geïnstalleerd op uw gsm, dan wordt u gevraagd deze te openen. Ga dan verder naar stap 3 bij Via de MyProximus-app.
  3. U ziet direct het bedrag dat u nog moet betalen.
  4. Hebt u een bedrag te betalen? Klik bij Openstaand op het pdf-icoon om uw factuur of aanrekening in pdf te bekijken.
    Een reeds betaalde factuur of aanrekening bekijken? Klik bij Historiek op het pdf-icoon om het document van de betrokken maand in pdf te bekijken.
  5. Wilt u al uw verbruiksdetails zien, bijvoorbeeld naar wie u wanneer gebeld hebt en hoeveel dat kostte? Open dan in stap 1 de e-mail op een computer of een tablet. In stap 4 klikt u op Log in om meer details te zien. Log vervolgens in op MyProximus als beheerder van de klantrekening om alle verbruik van die maand in detail te raadplegen.

U kunt het openstaand saldo meteen betalen. U kunt, als beheerder van de klantrekening, opteren voor betaling per domiciliëring of voor uw factuur of aanrekening per e-mail, via Zoomit of op papier.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.