Domeinnaam deblokkeren

Elk jaar ontvangt u de Whois Data Reminder Mail. Keert die naar ons terug? Dan moeten we uw domein om veiligheidsredenen blokkeren.

Hoe deblokkeren? Maak uw mailbox leeg. Of geef een beschikbaar e-mailadres op:

  1. Log in op MyProximus om uw domeinnaam te beheren.

    Beheer uw domeinnaam
  2. Controleer uw e-mailadres en andere gegevens. Pas aan als dat nodig is. Opgelet, registreer geen e-mailadres dat verbonden is aan het geblokkeerde domein.
  3. Klik op Wijzigen. U krijgt een bevestigingsmail van uw aanpassingen.

Uw domein is binnen de 24 uur opnieuw beschikbaar. Is dat niet het geval? Mail naar dnsmaster@proximus.com.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Proximus Forum

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Contact