×
×

Een probleem met de Pickx-app?

Volg ons advies op bij problemen met de Proximus Pickx-app.

Niets laadt wanneer u de nieuwe app start of het duurt te lang
  1. Sluit de app en start deze opnieuw op.
  2. Is het niet beter? Controleer in de Play Store of App Store of de app niet moet worden bijgewerkt.
  3. Blijft het probleem bestaan? Start uw toestel opnieuw op.
  4. Werkt het nog steeds niet? Verwijder de app en installeer deze opnieuw.
U kunt geen verbinding maken met de Pickx-app
  1. Controleer of u de Pickx-app ziet in de lijst met uw producten in MyProximus.
    Bekijk uw producten
  2. De oplossing hangt af van wat u ziet in uw productenlijst:
    • De Pickx-app staat in de lijst van uw producten maar u kunt geen verbinding maken met de Pickx-app? Contacteer ons.
    • De Pickx-app staat niet in de lijst van uw producten maar TV staat er wel. Contacteer ons.
    • Noch de Pickx-app, noch TV staan in de lijst van producten terwijl u thuis tv hebt? U bent waarschijnlijk nog niet ingelogd met de login en het wachtwoord van de MyProximus beheerder.
    • TV staat niet in de lijst en u heeft thuis geen tv? Uw abonnement laat u niet toe van de Pickx-app te gebruiken.
De app informeert u dat deze al geïnstalleerd is op 5 apparaten

Omwille van rechten kunt u de tv app niet installeren op meer dan 5 verschillende apparaten. Als u een nieuw apparaat wilt toevoegen, moet u eerst een bestaand apparaat verwijderen. Volg de instructies in het waarschuwingsbericht.

De app vraagt toestemming om uw locatie te gebruiken of de app zegt dat u zich buiten de EU bevindt.

De Pickx-app is nu beschikbaar in de hele Europese Unie, op voorwaarde dat u met wifi verbonden bent of u de app toegang geeft tot de locatie-instellingen. Toegang tot de locatieparameters wordt slechts eenmaal gevraagd.

Uw iPhone of iPad kan niet streamen in 3G/4G
  1. Verwijder de applicatie.
  2. Herinstalleer de applicatie.
  3. Schakel wifi uit en maak een verbinding met 3G/4G
  4. Open de applicatie en voer uw inloggegevens in.
  5. Wanneer de app geopend is, drukt u op Nu op tv.
  6. Activeer de locatie op uw iPhone/iPad indien dit door de applicatie wordt gevraagd.
Ontbrekende opnames of kanalen in de app
Sommige kanalen of opnames kunnen omwille van rechten niet in de app worden bekeken. U kunt echter wel een opname plannen via de app en deze vervolgens op uw tv bekijken. Waarschuwing: de opnames in de app zijn slechts 60 dagen beschikbaar, ook al had u besloten om ze langer op uw tv te bewaren.
Waarom wordt de app voor Windows niet meer bijgewerkt?
De tv-app voor Windows wordt niet langer bijgewerkt. U kunt tv echter nog steeds bekijken op www.proximuspickx.be.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: