×
×

Een probleem met de Proximus TV-app?

Volg ons advies op bij problemen met de Proximus TV-app.

Niets laadt wanneer u de nieuwe app start of het duurt te lang
  1. Sluit de app en start deze opnieuw op.
  2. Is het niet beter? Controleer in de Play Store of App Store of de app niet moet worden bijgewerkt.
  3. Blijft het probleem bestaan? Start uw toestel opnieuw op.
  4. Werkt het nog steeds niet? Verwijder de app en installeer deze opnieuw.
U kunt geen verbinding maken met de tv app
  1. Controleer of u de Proximus TV-toepassing ziet in de lijst met uw producten in MyProximus.
    Bekijk uw producten
  2. De oplossing hangt af van wat u ziet in uw productenlijst:
    • De Proximus TV app staat in de lijst van uw producten maar u kunt geen verbinding maken met de tv app? Contacteer ons.
    • De Proximus TV app staat niet in de lijst van uw producten maar Proximus TV staat er wel. Contacteer ons.
    • Noch de TV app, noch Proximus TV staan in de lijst van producten terwijl u thuis Proximus TV hebt? U bent waarschijnlijk nog niet ingelogd met de login en het wachtwoord van de MyProximus beheerder.
    • Proximus TV staat niet in de lijst en u heeft thuis geen Proximus TV? Uw abonnement laat u niet toe van de Proximus TV-app te gebruiken.
Sommige functies van de oude app ontbreken in de nieuwe app

In de komende weken zijn verschillende updates gepland. Ontbrekende functies worden zo snel mogelijk toegevoegd.

De app informeert u dat deze al geïnstalleerd is op 5 apparaten

Omwille van rechten kunt u de tv app niet installeren op meer dan 5 verschillende apparaten. Als u een nieuw apparaat wilt toevoegen, moet u eerst een bestaand apparaat verwijderen. Volg de instructies in het waarschuwingsbericht.

De app vraagt om toegang tot de locatieparameters

De Proximus TV-app is nu beschikbaar in de hele Europese Unie, op voorwaarde dat u met wifi verbonden bent of u de app toegang geeft tot de locatie-instellingen.

Uw iPhone of iPad kan niet streamen in 3G/4G
  1. Verwijder de applicatie.
  2. Herinstalleer de applicatie.
  3. Schakel wifi uit en maak een verbinding met 3G/4G
  4. Open de applicatie en voer uw inloggegevens in.
  5. Wanneer de app geopend is, drukt u op Nu op tv.
  6. Activeer de locatie op uw iPhone/iPad indien dit door de applicatie wordt gevraagd.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.