Een afspraak plannen met een technicus

Binnenkort komt er een technicus bij u langs. U kunt online zelf nagaan wanneer de afspraak gepland is. Indien nodig, kunt u de afspraakdetails wijzigen of de afspraak annuleren.

Afspraak raadplegen

Bekijk datum en uur van uw afspraak met de technicus. Dit kan op twee manieren:

Een precies uur kunnen we u niet geven, maar de technicus zal u een half uur voor aankomst bellen op het afgesproken telefoonnummer.

Afspraak wijzigen of annuleren

U wilt de adres- of contactinformatie verduidelijken? Een andere contactpersoon doorgeven? De afspraak verplaatsen of opzeggen?
U hoeft ons niet te bellen, u kunt zelf de afspraak aanpassen (dit kan tot een halve dag voor de oorspronkelijke afspraak):

  1. Log in op MyProximus of klik in de e-mail met de oorspronkelijke afspraak.
  2. Klik op de datum van uw afspraak.
    • Om de afspraak te wijzigen, klik op Wijzigen en selecteer een nieuwe periode en klik op Verdergaan.
    • Om de afspraak te annuleren, klik op Mijn afspraak annuleren.
    • Om andere contactinformatie door te geven, klik op Wijzigen, vervolgens op Verdergaan en geef, indien nodig, een andere naam, gsm-nummer of e‑mailadres op.
  3. Vink uw aanvraag aan ter bevestiging. U ontvangt een e-mail en sms om de wijziging te bevestigen.

Lukt het niet om online uw afspraak te wijzigen, neem dan contact met ons op.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Proximus Forum

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Contact