×
×

Een diefstal of defect toestel aangeven met Smartphone Omnium

Is uw gsm beschadigd of gestolen? Contacteer onze klantendienst of dien online uw claim in.

Is uw gsm gestolen?

  1. Laat uw gsm en simkaart blokkeren.
  2. Dien uw schadeclaim in. U kunt online een schadeclaim indienen of bellen naar 0800 90 790 (+32 3 221 51 48 vanuit het buitenland).
    Houd alvast het aankoopbewijs van uw toestel en het proces-verbaal van de politie bij de hand.
  3. We bezorgen u een ander toestel en een nieuwe simkaart. Er zijn 2 mogelijkheden:
    • U bent professionele klant, uw dossier werd aanvaard voor 15u en u bevindt zich in België:
      We bezorgen u dezelfde dag een ander toestel en een nieuwe simkaart.
    • In alle andere gevallen:
      We bezorgen u de volgende dag een ander toestel en een nieuwe simkaart, op eender welk adres in Europa.

Is uw gsm defect of stuk?

  1. Dien uw schadeclaim in. U kunt online een schadeclaim indienen of bellen naar 0800 90 790 (+32 3 221 51 48 vanuit het buitenland).
    Houd alvast het aankoopbewijs van uw toestel bij de hand.
  2. Onze medewerkers zullen eerst proberen om uw toestel vanop afstand te herstellen.
  3. Als dit niet mogelijk is, sturen we u uw herstelde toestel (of eventueel een andere smartphone) ten laatste de volgende dag terug.

Vergeet niet om de beveiligingsopties van uw defecte toestel te deactiveren alvorens het in te ruilen, bv. Find My Mobile (Samsung) of Find My iPhone (Apple).

Alle details over de optie Smartphone Omnium vindt u in de algemene voorwaarden.

Bij een herstelling of een reset worden alle gegevens op uw toestel gewist.
Probeer indien mogelijk vooraf een back-up te maken van uw bestanden, bijvoorbeeld door Proximus Cloud, OneDrive for Business of het cloud-platform van uw toestel in te stellen (iCloud, Google Drive of Windows Cloud).

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.