Internetpoorten openen op uw server

Standaard blokkeren we, voor uw veiligheid, bepaalde internetpoorten van uw verbinding. Wilt u ze toch openen, bijvoorbeeld voor een programma of een website? Lees hier welke poorten u zelf kunt deblokkeren in MyProximus.

Problemen met uw gameconsole

Raadpleeg hiervoor de tips voor de internetaansluiting van uw gameconsole.

Poorten die u kunt openen

Deze internetpoorten zijn gesloten voor inkomend verkeer, maar kunt u openen in MyProximus:

  • Poort 23 (Telnet-protocol)
  • Poort 80 (http-protocol)
  • Poort 443 (HTTPS-protocol)

Aan de slag

  1. Log in op MyProximus om uw producten te bekijken.

    Bekijk uw producten
  2. Klik op uw internet abonnement.
  3. In de box instellingen staat standaard Hoge beveiliging aangevinkt.
  4. Kies Lage beveiliging en bevestigen.
  5. Schakel uw modem 5 seconden uit en dan weer in.

U hebt de internetpoorten 23, 80 en 443 gedeblokkeerd; ze zijn nu open voor inkomend verkeer.

U moet ze nu op uw modem openen.

Poorten die u niet kunt openen

De internetpoorten hieronder zijn geblokkeerd voor inkomend en/of uitgaand verkeer. Om veiligheidsredenen kunnen ze niet gedeblokkeerd worden.

Poorten 25 en 445 (TCP-protocol); poorten 135, 137, 138 en 139 (UDP-protocol); poorten 1080, 1555, 2001, 2280, 2281, 2282, 2284, 2285, 3128, 8080, 8081, 9000 en bepaalde poorten hoger dan 1024.

Log in om poorten 23, 80 en 443 te openen

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Proximus Forum

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Contact