×
×

Vragen over Pay&Go

Vind een antwoord op al uw vragen over Pay&Go: een kaart kiezen, uw krediet opvolgen, uw kaart herladen en gebruiken of uw Play&Gold-geschenk kiezen.

Een Pay&Go-kaart kiezen
Uw Pay&Go-krediet opvolgen
  • Hoeveel belkrediet hebt u nog?
    Vorm #121# op uw gsm en druk op de beltoets. Of bekijk uw belkrediet op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website.
  • Hoeveel belminuten, sms’en of MB’s hebt u nog?
    Vorm #120# op uw gsm en druk op de beltoets. Of bekijk uw resterende minuten, sms’en en MB’s op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website.
  • Waar vindt u een historiek van uw oproepen, sms’en, dataverbruik en herlaadbeurten?
    Log in op MyProximus en bekijk een overzicht van uw oproepen, sms’en, dataverbruik en herlaadbeurten.
  • Is uw belkrediet verdwenen?
    Laat u niet verrassen door de prijs van betaalsms’en en betaalnummers (0900, voting, enz.) en let op wanneer u surft op uw gsm of tablet.
Uw Pay&Go-kaart herladen
  • Hoe kunt u uw Pay&Go-kaart herladen?
    U kunt uw Pay&Go-kaart op verschillende manieren herladen: online, via MyProximus (gebruik de app of log in via de website) of in een verkooppunt.
  • Hoeveel belkrediet kunt u maximum herladen?
    Het krediet van uw Pay&Go-kaart is beperkt tot maximum € 250. Eens u deze limiet hebt bereikt, gaat elke extra herlaadbeurt verloren.
  • Waarom hebt u geen herlaadbonus ontvangen?
    Om een herlaadbonus te ontvangen, moet u uw Pay&Go-kaart voor een minimumbedrag herladen binnen de 31 dagen na uw vorige herlaadbeurt (behalve als u Pay&Go Easy, Pay&Go Smart of Pay&Go+ bent).
  • Hoeveel herlaadbonus heb ik nog?
    Vorm #120# op uw gsm en druk op de beltoets. Of bekijk uw bonusminuten, -sms’en en -MB’s op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website.
  • Hoe kunt u krediet omzetten in mobiele data?
    Ruil bestaand krediet om voor extra mobiele data. Het gekozen bedrag wordt automatisch van uw krediet afgehouden.  Om de prijzen te zien, geef uw gsm-nummer op de herlaadpagina (u hoeft zich geen zorgen te maken, u hoeft niet te herladen) en scroll naar beneden.
    • Herlaadbeurt van 250 MB (geldig gedurende 31 dagen): typ in #152*1# op uw gsm en druk op de verzendtoets.
    • Herlaadbeurt van 1 GB (geldig gedurende 31 dagen): typ in #151*1# op uw gsm en druk op de verzendtoets.
    • Uw resterend data volume nakijken: typ in #152# op uw gsm en druk op de verzendtoets.
  • Pay&Go Max herladen: bundel of belkrediet?
    Pay&Go Max-bundel of Pay&Go-krediet? Herlaad uw Pay&Go Max-kaart met een bundel (voor een maximum aan belminuten, sms’en en MB's) of met belkrediet (als u wilt bellen naar speciale nummers of in het buitenland)
  • Wat is Play&Gold?
    Leer alles over Play&Gold, het online getrouwheidsprogramma waarbij u geschenken kunt winnen.
Uw Pay&Go-kaart gebruiken
Uw Play&Gold-geschenk kiezen
  • Hoe ontvangt u een code?
    Wilt u zich aanmelden, bent u uw code kwijt of is deze niet meer geldig? Vraag een code aan. Na elke herlaadbeurt van minimum € 15 ontvangt u een automatisch een code, geldig gedurende 30 dagen.
  • Hebt u de bevestigingsmail niet ontvangen?
    Geen nood! U kunt al uw bevestigingsmails en codes bekijken online. Meld u aan op de Play & Gold-website en klik op ‘Bekijk al je bestellingen’.
  • Hoe het saldo van uw Play&Gold-bonus raadplegen?
    • Om de resterende belminuten, sms’en en MB’s te kennen, vorm #127# en druk op de beltoets.
    • Om uw belkrediet te kennen, vorm #121# en druk op de beltoets.
    • Om uw internationale bundel te raadplegen, vorm #155# en druk op de beltoets.
  • Hoe krijg ik toegang tot de Piratapult?
    Het Piratapult-spel wordt na het graafspel enkel gestart als u een Piratapult-ticket vond bij het opgraven van een schatkist. In de app hebt u na elke herlaadbeurt toegang tot het Piratapult-spel.
  • Hoe zet ik mijn goudstukken over naar een ander Play&Gold-lid?
    Meld u aan op de Play & Gold-website en ga naar de geschenkencatalogus. Klik op ‘Goud overzetten’ en daarna op ‘Bestellen’.

Hebt u een andere vraag over Play&Gold? Bekijk de Play&Gold-FAQ of contacteer ons.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.