- Hoe kun je je Pay&Go-kaart identificeren?
Volgens de wet moeten alle herlaadkaarten vanaf nu worden geïdentificeerd. Er zijn verschillende methodes om je prepaidkaart te identificeren. - Welk tariefplan en telefoonnummer heb je?
Vorm #122# op je gsm en druk op de beltoets. Of bekijk je tariefplan en gsm-nummer op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website. Zodra je je tariefplan kent, kun je gemakkelijk je tarieven controleren. - Hoe kun je veranderen van tariefplan?
Heb je al een abonnement of herlaadkaart? Er zijn verschillende manieren om je tariefplan te wijzigen. Je kunt ook de huidige herlaadbonussen en nationale of internationale tarieven bekijken. - Vanaf wanneer kun je bellen met je nieuwe tariefplan?
Ben je een nieuwe klant? Of ben je veranderd van tariefplan? Er zijn verschillende factoren die bepalen vanaf wanneer je kunt bellen met je gsm. - Welke simkaart heb je nodig?
Afhankelijk van je toestel kun je kiezen voor een gewone simkaart, een micro-simkaart of een nano-simkaart.
Vragen over Pay&Go
Vind een antwoord op al je vragen over Pay&Go: een kaart kiezen, je krediet opvolgen, je kaart herladen en gebruiken of je Play&Gold-geschenk kiezen.
-
-
- Hoeveel belkrediet heb je nog?
Vorm #121# op je gsm en druk op de beltoets. Of bekijk je belkrediet op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website. - Hoeveel belminuten, sms’en of MB’s heb je nog?
Vorm #120# op je gsm en druk op de beltoets. Of bekijk je resterende minuten, sms’en en MB’s op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website. - Waar vind je een historiek van je oproepen, sms’en, dataverbruik en herlaadbeurten?
Log in op MyProximus en bekijk een overzicht van je oproepen, sms’en, dataverbruik en herlaadbeurten. - Is je belkrediet verdwenen?
Laat je niet verrassen door de prijs van betaalsms’en en betaalnummers (0900, voting, enz.) en let op wanneer je surft op je gsm of tablet.
- Hoeveel belkrediet heb je nog?
-
- Hoe kun je je Pay&Go-kaart herladen?
Je kunt je Pay&Go-kaart op verschillende manieren herladen: online, via MyProximus (gebruik de app of log in via de website) of in een verkooppunt. - Hoeveel belkrediet kun je maximum herladen?
Het krediet van je Pay&Go-kaart is beperkt tot maximum € 250. Eens je deze limiet hebt bereikt, gaat elke extra herlaadbeurt verloren. - Waarom heb je geen herlaadbonus ontvangen?
Om een herlaadbonus te ontvangen, moet je je Pay&Go-kaart voor een minimumbedrag herladen binnen de 31 dagen na je vorige herlaadbeurt (behalve als je Pay&Go Easy, Pay&Go Smart of Pay&Go+ bent). - Hoeveel herlaadbonus heb ik nog?
Vorm #120# op je gsm en druk op de beltoets. Of bekijk je bonusminuten, -sms’en en -MB’s op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website. - Hoe kun je krediet omzetten in mobiele data?
Ruil bestaand krediet om voor extra mobiele data. Het gekozen bedrag wordt automatisch van je krediet afgehouden. Om de prijzen te zien, geef je gsm-nummer op de herlaadpagina (je hoeft je geen zorgen te maken, je hoeft niet te herladen) en scroll naar beneden.- Herlaadbeurt van 250 MB (geldig gedurende 31 dagen): typ in #152*1# op je gsm en druk op de verzendtoets.
- Herlaadbeurt van 1 GB (geldig gedurende 31 dagen): typ in #151*1# op je gsm en druk op de verzendtoets.
- Je resterend data volume nakijken: typ in #152# op je gsm en druk op de verzendtoets.
- Pay&Go Max herladen: bundel of belkrediet?
Pay&Go Max-bundel of Pay&Go-krediet? Herlaad je Pay&Go Max-kaart met een bundel (voor een maximum aan belminuten, sms’en en MB's) of met belkrediet (als je wilt bellen naar speciale nummers of in het buitenland) - Wat is Play&Gold?
Leer alles over Play&Gold, het online getrouwheidsprogramma waarbij je geschenken kunt winnen.
Recharger votre carte Pay&Go en ligne Herlaad een Pay&Go kaart via MyProximus en profiteer van online herlaadbonussen. - Hoe kun je je Pay&Go-kaart herladen?
-
- Hoelang is je Pay&Go-kaart geldig?
Je Pay&Go-kaart is 12 maanden geldig. Telkens als je je simkaart herlaadt, wordt de geldigheidsperiode verlengd. - Bent je je pukcode vergeten?
Je hebt je pukcode nodig om je simkaart te deblokkeren. Er zijn verschillende manieren om je pukcode terug te vinden. - Is je gsm gestolen of verdwenen?
Laat je gsm en simkaart blokkeren door onze klantendienst. Haal dan een nieuwe simkaart in een verkooppunt. Je kunt je telefoonnummer gewoon behouden. - Werkt je simkaart niet meer?
Misschien werkt je simkaart niet meer omdat ze beschadigd of defect is? Laat je simkaart indien nodig gratis vervangen in een verkooppunt. - Wil je je gsm gebruiken in het buitenland?
Je moet beschikken over minstens € 1,50 belkrediet (ook voor Pay&Go Max) om in het buitenland te kunnen bellen, sms’en, mms’en en internetten.
- Hoelang is je Pay&Go-kaart geldig?
-
- Hoe ontvang je een code?
Wil je aanmelden, ben je je code kwijt of is deze niet meer geldig? Vraag een code aan. Na elke herlaadbeurt van minimum € 15 ontvang je een automatisch een code, geldig gedurende 30 dagen. - Heb je de bevestigingsmail niet ontvangen?
Geen nood! Je kunt al je bevestigingsmails en codes bekijken online. Meld je aan op de Play & Gold-website en klik op ‘Bekijk al je bestellingen’. - Hoe het saldo van je Play&Gold-bonus raadplegen?
- Om de resterende belminuten, sms’en en MB’s te kennen, vorm #127# en druk op de beltoets.
- Om je belkrediet te kennen, vorm #121# en druk op de beltoets.
- Om je internationale bundel te raadplegen, vorm #155# en druk op de beltoets.
- Hoe krijg ik toegang tot de Piratapult?
Het Piratapult-spel wordt na het graafspel enkel gestart als je een Piratapult-ticket vond bij het opgraven van een schatkist. In de app heb je na elke herlaadbeurt toegang tot het Piratapult-spel. - Hoe zet ik mijn goudstukken over naar een ander Play&Gold-lid?
Meld je aan op de Play & Gold-website en ga naar de geschenkencatalogus. Klik op ‘Goud overzetten’ en daarna op ‘Bestellen’.
Heb je een andere vraag over Play&Gold? Bekijk de Play&Gold-FAQ of contacteer ons.
- Hoe ontvang je een code?