×
×

Vragen over Pay&Go

Een Pay&Go-kaart kiezen

  • Hoe kunt u uw Pay&Go-kaart identificeren?
    Volgens de wet moeten alle herlaadkaarten vanaf nu worden geïdentificeerd. Er zijn verschillende methodes om uw prepaidkaart te identificeren.
  • Welk tariefplan en telefoonnummer hebt u?
    Vorm #122# op uw gsm en druk op de beltoets. Of bekijk uw tariefplan en gsm-nummer op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website.
  • Hoe kunt u veranderen van tariefplan?
    Hebt u al een abonnement of herlaadkaart? Er zijn verschillende manieren om uw tariefplan te wijzigen..
  • Vanaf wanneer kunt u bellen met uw nieuwe tariefplan?
    Bent u een nieuwe klant? Of bent u veranderd van tariefplan? Er zijn verschillende factoren die bepalen vanaf wanneer u kunt bellen met uw gsm.
  • Welke simkaart hebt u nodig?
    Afhankelijk van uw toestel kunt u kiezen voor een gewone simkaart, een micro-simkaart of een nano-simkaart.

Uw Pay&Go-krediet opvolgen

  • Hoeveel belkrediet hebt u nog?
    Vorm #121# op uw gsm en druk op de beltoets. Of bekijk uw belkrediet op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website.
  • Hoeveel belminuten, sms’en of MB’s hebt u nog?
    Vorm #120# op uw gsm en druk op de beltoets. Of bekijk uw resterende minuten, sms’en en MB’s op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website.
  • Waar vindt u een historiek van uw oproepen, sms’en, dataverbruik en herlaadbeurten?
    Log in op MyProximus en bekijk een overzicht van uw oproepen, sms’en, dataverbruik en herlaadbeurten.
  • Is uw belkrediet verdwenen?
    Laat u niet verrassen door de prijs van betalende sms’en en speciale nummers (0900, voting, enz.) en let op wanneer u surft op uw gsm of tablet.

Uw Pay&Go-kaart herladen

  • Hoe kunt u uw Pay&Go-kaart herladen?
    U kunt uw Pay&Go-kaart op verschillende manieren herladen: online, via MyProximus (gebruik de app of log in via de website) of in een verkooppunt.
  • Hoeveel belkrediet kunt u maximum herladen?
    Het krediet van uw Pay&Go-kaart is beperkt tot maximum € 250. Eens u deze limiet hebt bereikt, gaat elke extra herlaadbeurt verloren.
  • Waarom hebt u geen herlaadbonus ontvangen?
    Om een herlaadbonus te ontvangen, moet u uw Pay&Go-kaart voor een minimumbedrag herladen binnen de 31 dagen na uw vorige herlaadbeurt (behalve als u Pay&Go Easy, Pay&Go Smart of Pay&Go+ bent).
  • Hoeveel herlaadbonus heb ik nog?
    Vorm #120# op uw gsm en druk op de beltoets. Of bekijk uw bonusminuten, -sms’en en -MB’s op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website.
  • Pay&Go Max herladen: bundel of belkrediet?
    Pay&Go Max-bundel of Pay&Go-krediet? Herlaad uw Pay&Go Max-kaart met een bundel (voor een maximum aan belminuten, sms’en en MB's) of met belkrediet (als u wilt bellen naar speciale nummers of in het buitenland)
  • Wat is Play&Gold?
    Leer alles over Play&Gold, het online getrouwheidsprogramma waarbij u geschenken kunt winnen.

Uw Pay&Go-kaart gebruiken

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contact
  • Bel ons op 0800 22 800Ma – za: 08:00 – 22:00

  • Chat

    Chatmomenteel niet beschikbaar