×
×

Vragen over Pay&Go

Vind een antwoord op al uw vragen over Pay&Go: een kaart kiezen, uw krediet opvolgen, uw kaart herladen en gebruiken of uw Play&Gold-geschenk kiezen.

Een Pay&Go-kaart kiezen
Uw Pay&Go-krediet opvolgen
  • Hoeveel belkrediet hebt u nog?
    Vorm #121# op uw gsm en druk op de beltoets. Of bekijk uw belkrediet op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website.
  • Hoeveel belminuten, sms’en of MB’s hebt u nog?
    Vorm #120# op uw gsm en druk op de beltoets. Of bekijk uw resterende minuten, sms’en en MB’s op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website.
  • Waar vindt u een historiek van uw oproepen, sms’en, dataverbruik en herlaadbeurten?
    Log in op MyProximus en bekijk een overzicht van uw oproepen, sms’en, dataverbruik en herlaadbeurten.
  • Is uw belkrediet verdwenen?
    Laat u niet verrassen door de prijs van betaalsms’en en betaalnummers (0900, voting, enz.) en let op wanneer u surft op uw gsm of tablet.
Uw Pay&Go-kaart herladen
  • Hoe kunt u uw Pay&Go-kaart herladen?
    U kunt uw Pay&Go-kaart op verschillende manieren herladen: online, via MyProximus (gebruik de app of log in via de website) of in een verkooppunt.
  • Hoeveel belkrediet kunt u maximum herladen?
    Het krediet van uw Pay&Go-kaart is beperkt tot maximum € 250. Eens u deze limiet hebt bereikt, gaat elke extra herlaadbeurt verloren.
  • Waarom hebt u geen herlaadbonus ontvangen?
    Om een herlaadbonus te ontvangen, moet u uw Pay&Go-kaart voor een minimumbedrag herladen binnen de 31 dagen na uw vorige herlaadbeurt (behalve als u Pay&Go Easy, Pay&Go Smart of Pay&Go+ bent).
  • Hoeveel herlaadbonus heb ik nog?
    Vorm #120# op uw gsm en druk op de beltoets. Of bekijk uw bonusminuten, -sms’en en -MB’s op MyProximus: raadpleeg de app of log in via de website.
  • Hoe kunt u krediet omzetten in mobiele data?
    Ruil bestaand krediet om voor extra mobiele data. Het gekozen bedrag wordt automatisch van uw krediet afgehouden.  Om de prijzen te zien, geef uw gsm-nummer op de herlaadpagina (u hoeft zich geen zorgen te maken, u hoeft niet te herladen) en scroll naar beneden.
    • Herlaadbeurt van 250 MB (geldig gedurende 31 dagen): typ in #152*1# op uw gsm en druk op de verzendtoets.
    • Herlaadbeurt van 1 GB (geldig gedurende 31 dagen): typ in #151*1# op uw gsm en druk op de verzendtoets.
    • Uw resterend data volume nakijken: typ in #152# op uw gsm en druk op de verzendtoets.
  • Pay&Go Max herladen: bundel of belkrediet?
    Pay&Go Max-bundel of Pay&Go-krediet? Herlaad uw Pay&Go Max-kaart met een bundel (voor een maximum aan belminuten, sms’en en MB's) of met belkrediet (als u wilt bellen naar speciale nummers of in het buitenland)
  • Wat is Play&Gold?
    Leer alles over Play&Gold, het online getrouwheidsprogramma waarbij u geschenken kunt winnen.
Uw Pay&Go-kaart gebruiken
Uw Play&Gold-geschenk kiezen
  • Hoe ontvangt u een code?
    Wilt u zich aanmelden, bent u uw code kwijt of is deze niet meer geldig? Vraag een code aan. Na elke herlaadbeurt van minimum € 15 ontvangt u een automatisch een code, geldig gedurende 30 dagen.
  • Hebt u de bevestigingsmail niet ontvangen?
    Geen nood! U kunt al uw bevestigingsmails en codes bekijken online. Meld u aan op de Play & Gold-website en klik op ‘Bekijk al je bestellingen’.
  • Hoe het saldo van uw Play&Gold-bonus raadplegen?
    • Om de resterende belminuten, sms’en en MB’s te kennen, vorm #127# en druk op de beltoets.
    • Om uw belkrediet te kennen, vorm #121# en druk op de beltoets.
    • Om uw internationale bundel te raadplegen, vorm #155# en druk op de beltoets.
  • Hoe krijg ik toegang tot de Piratapult?
    Het Piratapult-spel wordt na het graafspel enkel gestart als u een Piratapult-ticket vond bij het opgraven van een schatkist. In de app hebt u na elke herlaadbeurt toegang tot het Piratapult-spel.
  • Hoe zet ik mijn goudstukken over naar een ander Play&Gold-lid?
    Meld u aan op de Play & Gold-website en ga naar de geschenkencatalogus. Klik op ‘Goud overzetten’ en daarna op ‘Bestellen’.

Hebt u een andere vraag over Play&Gold? Bekijk de Play&Gold-FAQ of contacteer ons.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.