Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Hoe en wanneer uw Norton-productsleutel gebruiken?

U hebt Norton Security 1 or Norton Security 5 besteld en Norton rechtstreeks gedownload in de App Store of de Play Store? Dan moet u na de installatie uw productsleutel invoeren om de app te kunnen gebruiken.

Opgelet: Als u Norton download via MyProximus, hebt u deze sleutel niet nodig.

Waar vindt u de productsleutel?

  1. Log in op MyProximus om uw Norton-producten te bekijken. Hebt u nog geen account? Schrijf u in voor MyProximus.

    Bekijk uw Norton producten
  2. U vindt uw productsleutel (een combinatie van 13 cijfers en letters) in het rechtergedeelte van het scherm.

Hoe moet u de productsleutel gebruiken?

  1. Open de applicatie en klik op de link Aankoop herstellen, die u terugvindt op het beginscherm.
  2. Klik op Vul een partnercode in.
  3. Vul Proximus in bij het veld Partnercode en tik op Volgende. Klik op Doorgaan eens u het Proximus-logo ziet.
  4. Log in op uw Norton-account. Als u nog geen account hebt, tik op Een account aanmaken en volg de instructies. Gebruik dezelfde Norton-account om deze op al uw iOS-apparaten te installeren, aangezien u uw productsleutel slechts aan één Norton-account kunt koppelen.
  5. Vul uw sleutel in bij het veld Pincode en klik op Volgende.

U moet de productsleutel slechts éénmalig invoeren. Bij het volgende gebruik is dit niet meer nodig.

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: