×
×

Norton zegt dat uw toestel niet meer beveiligd is

Geeft Norton een melding dat uw toestel niet meer beveiligd is, terwijl uw abonnement nog actief is? Vraagt Norton om het product te activeren, terwijl u dat al hebt gedaan?


Android

Android
  1. Verwijder het programma van uw toestel.
  2. Installeer Norton opnieuw via MyProximus.

U hoeft het product dus niet opnieuw te activeren of te verlengen.


iOS

iOS
  1. Verwijder het programma van uw toestel.
  2. Installeer Norton opnieuw via MyProximus.

U hoeft het product dus niet opnieuw te activeren of te verlengen.


Pc

PC
Hebt u Norton Family Premier?

Verwijder het programma eerst van uw pc voordat u de stappen hieronder volgt.

Als u Norton Security 1 or 5 hebt of als u Norton Family Premier verwijderd hebt, volg dan deze stappen:

  1. Download de Norton Remove and Reinstall-tool.
  2. Sla het bestand op het Windows-bureaublad op. In sommige internetbrowsers wordt het bestand automatisch opgeslagen naar een standaardlocatie, meestal de Downloads folder. Om de Downloads folder te openen in uw internetbrowser, druk gelijktijdig op de toetsen Ctrl en J van uw toetsenbord.
  3. Dubbelklik op het NRnR icoon.
  4. Lees de licentieovereenkomst en klik op Ik ga akkoord.
  5. Klik op Verwijderen.
  6. Klik nogmaals op Verwijderen.
  7. Klik op Nu opnieuw opstarten.
  8. Installeer Norton opnieuw via MyProximus.

U hoeft het product dus niet opnieuw te activeren of te verlengen.


Mac

Mac
  1. Verwijder het programma van uw toestel.
  2. Installeer Norton opnieuw via MyProximus.

U hoeft het product dus niet opnieuw te activeren of te verlengen.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze:

Hulp nodig?