×
×

Hoe inloggen op MyProximus?

U hebt een MyProximus-account en u wilt bv. uw verbruik en uw betalingen opvolgen? U moet daarvoor inloggen: dat kan met itsme, met uw gebruikersnaam of met uw gsm-nummer. Ga na hoe u, via de website of via de app, te werk gaat.


Inloggen op de MyProximus website


 

Er zijn 3 manieren om in te loggen op de website van MyProximus:

  • Met itsme, de digitale identificatie-app (niet beschikbaar voor Windows Phone).
  • Met uw gsm-nummer en een sms-code.
  • Met uw gebruikersnaam (veelal uw e-mailadres) en uw wachtwoord.

Klik op uw voorkeurmethode voor meer uitleg:

Inloggen met itsme

Bent u geregistreerd voor itsme én bent u ingeschreven voor MyProximus? Ga dan als volgt te werk:

  1. Ga, bij voorkeur op uw computer of tablet, naar MyProximus:
    * ofwel via de welkompagina van MyProximus
    * ofwel via de website van Proximus: klik rechtsboven op uw naam of op het logo My Proximus .
  2. Klik op Inloggen met itsme. Een pagina van itsme opent zich.
  3. Voer uw gsm-nummer in en klik op Verstuur.
  4. Open de itsme-app op uw gsm en volg de instructies.
  5. Daarna wordt u op uw computer of uw tablet ingelogd op MyProximus. Het is mogelijk dat MyProximus de eerste keer ter bevestiging uw gebruikersnaam en wachtwoord vraagt. Daarna ziet u er uw overzicht van verbruik, producten, …

Wilt u betalende opties bestellen of punten omruilen voor een geschenk, moet u beheerder zijn van een account.
Gebruikt u de MyProximus-pagina niet gedurende 30 minuten of sluit u uw browser af, dan wordt u om veiligheidsredenen uitgelogd bij MyProximus.

Lukt inloggen niet? Ga na wat uw situatie is en volg de voorgestelde oplossing.

  • Uw gsm-nummer wordt niet herkend door itsme?
    Registreer u eerst voor itsme met het gsm-nummer van uw simkaart. Meer informatie op de supportpagina’s van itsme.be.
  • Bent u uw itsme-code vergeten, bent u van gsm of van simkaart veranderd?
    Blokkeer uw account via de itsme.be website. Open vervolgens de app en registreer u opnieuw. Meer informatie op de supportpagina’s van itsme.be.
  • Uw itsme is geblokkeerd of u krijgt een foutmelding op de itsme-app?
    Raadpleeg de supportpagina’s van itsme.be
  • U krijgt een foutmelding op MyProximus?
    Misschien hebt u nog geen MyProximus-account? Registreer u eerst.
    Hebt u wel een MyProximus-account maar u krijgt toch een foutmelding? Wellicht ondervindt MyProximus tijdelijk een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.
Inloggen met uw gsm-nummer

Bent u al ingeschreven voor MyProximus ? Houd dan uw gsm bij de hand en ga als volgt te werk:

  1. Ga, bij voorkeur op uw computer of tablet, naar MyProximus:
    * ofwel via de welkompagina van MyProximus
    * ofwel via de website van Proximus: klik rechtsboven op uw naam of op het logo My Proximus.
  2. Geef uw Proximus-gsm-nummer op. Dit bestaat uit 10 cijfers en start met O4. Klik op Volgende.
  3. Krijgt u een veiligheidsvraag met foto’s, klik dan de juiste foto-onderdelen aan.
    Krijgt u geen veiligheidsvraag met foto’s, ga dan naar stap 3 van ‘Inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord’.
  4. U ontvangt na enkele seconden een sms met een code van 8 cijfers. Ontvangt u geen code? Misschien hebt u uw gsm-nummer verkeerd ingegeven? Ga terug naar stap 2 en geeft het correcte nummer op.
  5. Vul deze code in en klik op Ga verder. Code verkeerd in gegeven? Probeer het opnieuw vanaf stap 2.
  6. U bent nu ingelogd op MyProximus: u ziet er uw overzicht van verbruik, producten, …

Wilt u betalende opties bestellen of punten omruilen voor een geschenk, moet u beheerder zijn van een account.
Gebruikt u de MyProximus-pagina niet gedurende 30 minuten of sluit u uw browser af, dan wordt u om veiligheidsredenen uitgelogd bij MyProximus.

Lukt inloggen niet? Ga na wat uw situatie is en volg de voorgestelde oplossing.

  • Liever niet inloggen met de sms-code?
    Laat het veld met de sms-code open en klik op Ga verder. U kunt dan inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
  • Uw toegang is geblokkeerd?
    Na 3 verkeerde pogingen (met uw gsm-nummer, met uw gebruikersnaam of met een combinatie van beide) moet u 15 minuten wachten. U kunt alsnog inloggen met itsme of 15 minuten wachten.
  • U krijgt een foutmelding op MyProximus?
    Wellicht ondervindt MyProximus tijdelijk een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.
  • Een andere situatie? Vind een antwoord op uw vraag over inloggen op MyProximus met uw gsm-nummer.
Inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord

Bent u al ingeschreven voor MyProximus? Ga dan als volgt te werk:

  1. Ga naar MyProximus:
    * ofwel via de welkompagina van MyProximus
    * ofwel via de website van Proximus: klik rechtsboven op uw naam of op het logo My Proximus.
  2. Geef uw gebruikersnaam op. Dit is veelal uw e-mailadres. U kunt uw gebruikersnaam, als u een pack of vaste lijn hebt en al ingeschreven bent op MyProximus, terugvinden op uw factuur of aanrekening. Klik op Volgende.
  3. Geef uw wachtwoord op. Dit bevat minimum 8 karakters. Let op het onderscheid tussen hoofd- en kleine letters. Klik op Aanmelden.
  4. U bent nu ingelogd op MyProximus: u ziet er uw overzicht van verbruik, producten, …

Wilt u betalende opties bestellen of punten omruilen voor een geschenk, moet u beheerder zijn van een account.
Gebruikt u de MyProximus-pagina niet gedurende 30 minuten of sluit u uw browser af, dan wordt u om veiligheidsredenen uitgelogd bij MyProximus.

Lukt inloggen niet? Ga na wat uw situatie is en volg de voorgestelde oplossing.

  • Bent u uw gebruikersnaam vergeten?
    Log in met itsme, met uw gsm-nummer of vraag uw gebruikersnaam op.
  • Bent u uw wachtwoord vergeten?
    Log in met itsme, met uw gsm-nummer of kies een nieuw wachtwoord voor uw gebruikersnaam.
  • Uw account is geblokkeerd?
    Na 3 verkeerde pogingen (met uw gebruikersnaam, met uw gsm-nummer of met een combinatie van beide) moet u 15 minuten wachten. Log in met itsme of wacht 15 minuten.
  • U krijgt een andere foutmelding?
    Wellicht ondervindt MyProximus tijdelijk een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.

U kunt, als u dat wenst, uw gebruikersnaam wijzigen.


Inloggen op de MyProximus-app


 

Opent u de MyProximus-app, dan ziet u automatisch het verbruik, producten en opties van uw gsm-nummer. Het kan zijn dat u eenmalig gevraagd wordt om in te loggen. Of u kunt zelf inloggen om een ander account toe te voegen in de app.

Er zijn 2 manieren om in te loggen in de MyProximus-app:

  • Met itsme, de digitale identificatie-app (niet beschikbaar voor Windows Phone).
  • Met uw gebruikersnaam (veelal uw e-mailadres) en uw wachtwoord.

Klik op uw voorkeurmethode voor meer uitleg:

Inloggen met itsme

Bent u geregistreerd voor itsme én bent u ingeschreven voor MyProximus? Ga dan als volgt te werk:

  1. Open de MyProximus-app. Wordt u gevraagd om in te loggen, ga naar stap 3.
  2. Wilt u zelf inloggen, tik linksboven op uw naam en vervolgens op Account toevoegen.
  3. Tik op Inloggen met itsme.
  4. Voer uw gsm-nummer in en klik op Verstuur.
  5. Ga van de MyProximus-app naar de itsme-app op uw gsm en volg de instructies.
  6. Ga terug naar de MyProximus-app. U bent daar nu  ingelogd.

Wilt u betalende opties bestellen of punten omruilen voor een geschenk, moet u beheerder zijn van een account.
U kunt ook een ander account toevoegen.

Lukt inloggen niet? Ga na wat uw situatie is en volg de voorgestelde oplossing.

  • Uw gsm-nummer wordt niet herkend door itsme?
    Registreer u eerst voor itsme met het gsm-nummer van uw simkaart. Meer informatie op de supportpagina’s van itsme.be.
  • Bent u uw itsme-code vergeten, bent u van gsm of van simkaart veranderd?
    Blokkeer uw account via de itsme.be website. Open vervolgens de app en registreer u opnieuw. Meer informatie op de supportpagina’s van itsme.be.
  • Uw itsme is geblokkeerd of u krijgt een foutmelding op de itsme-app?
    Raadpleeg de supportpagina’s van itsme.be
  • U krijgt een foutmelding op MyProximus?
    Misschien hebt u nog geen MyProximus-account? Registreer u eerst.
    Hebt u wel een MyProximus-account maar u krijgt toch een foutmelding? Wellicht ondervindt MyProximus tijdelijk een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.
Inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord

Bent u al ingeschreven voor MyProximus? Ga dan als volgt te werk:

  1. Open de MyProximus-app op uw tablet of smartphone. Wordt u gevraagd om in te loggen, ga naar stap 3.
  2. Wilt u zelf inloggen, tik linksboven op uw naam en vervolgens op Account toevoegen.
  3. Geef uw gebruikersnaam op. Dit is veelal uw e-mailadres. U kunt uw gebruikersnaam, als u een pack of vaste lijn hebt en al ingeschreven bent op MyProximus, terugvinden uw factuur of aanrekening. Klik op Volgende.
  4. Geef uw wachtwoord op. Dit bevat minimum 8 karakters. Let op het onderscheidtussen hoofd- en kleine letters. Klik op Aanmelden.
  5. U bent nu volledig ingelogd op de MyProximus app.

Wilt u betalende opties bestellen of punten omruilen voor een geschenk, moet u beheerder zijn van een account.
U kunt ook een ander account toevoegen.

Lukt dit niet? Ga na wat uw situatie is en volg de voorgestelde oplossing.

  • Bent u uw gebruikersnaam vergeten?
    Vraag uw gebruikersnaam op.
  • Bent u uw wachtwoord vergeten?
    Kies een nieuw wachtwoord.
  • Uw account is geblokkeerd?
    Als u driemaal een verkeerd wachtwoord ingaf, wordt uw toegang uit veiligheidsoverwegingen 15 minuten lang geblokkeerd.
  • U krijgt een andere foutmelding?
    Wellicht ondervindt MyProximus tijdelijk een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.

U kunt, als u dat wenst, uw gebruikersnaam wijzigen.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.