
Ben je geregistreerd voor itsme® én ben je ingeschreven voor MyProximus? Ga dan als volgt te werk:
- Ga, bij voorkeur op je computer of tablet, naar MyProximus:
* ofwel via de welkompagina van MyProximus
* ofwel via de website van Proximus: klik rechtsboven op je naam of op het logo.
- Klik op Aanmelden met itsme®. Een pagina van itsme® opent zich.
- Voer je gsm-nummer in en klik op Verstuur.
- Open de itsme®-app op je gsm en volg de instructies.
- Daarna word je op je computer of je tablet ingelogd op MyProximus. Het is mogelijk dat MyProximus de eerste keer ter bevestiging je gebruikersnaam en wachtwoord vraagt. Daarna zie je er je overzicht van verbruik, producten, …
Wil je betalende opties bestellen, moet je beheerder zijn van een account.
Gebruik je de MyProximus-pagina niet gedurende 30 minuten of sluit je je browser af, dan word je om veiligheidsredenen uitgelogd bij MyProximus.
Lukt inloggen niet? Ga na wat je situatie is en volg de voorgestelde oplossing.
- Je gsm-nummer wordt niet herkend door itsme®?
Registreer je eerst voor itsme® met het gsm-nummer van je simkaart. Meer informatie op de supportpagina’s van itsme.be. - Ben je je itsme®-code vergeten, ben je van gsm of van simkaart veranderd?
Blokkeer je account via de itsme.be website. Open vervolgens de app en registreer je opnieuw. Meer informatie op de supportpagina’s van itsme.be. - Je itsme® is geblokkeerd of je krijgt een foutmelding op de itsme-app?
Raadpleeg de supportpagina’s van itsme.be - Je krijgt een foutmelding op MyProximus?
Misschien heb je nog geen MyProximus-account? Registreer je eerst.
Heb je wel een MyProximus-account maar je krijgt toch een foutmelding? Wellicht ondervindt MyProximus tijdelijk een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.