×
×

Hoe inloggen op MyProximus?

U hebt een MyProximus-account en u wilt bv. uw verbruik en uw betalingen opvolgen? U moet daarvoor inloggen: dat kan met de app itsme of met uw gebruikersnaam. Ga na hoe u, via de website of via de app, te werk gaat.


Inloggen op de MyProximus website


 

Er zijn 2 manieren om in te loggen op de website van MyProximus:

  • Met itsme, de digitale identificatie-app (niet beschikbaar voor Windows Phone).
  • Met uw gebruikersnaam (veelal uw e-mailadres) en uw wachtwoord.

Het is niet meer mogelijk om in te loggen op MyProximus met uw gsm-nummer en een sms-code.

Klik op uw voorkeurmethode voor meer uitleg:

Inloggen met itsme

Bent u geregistreerd voor itsme én bent u ingeschreven voor MyProximus? Ga dan als volgt te werk:

  1. Ga, bij voorkeur op uw computer of tablet, naar MyProximus:
    * ofwel via de welkompagina van MyProximus
    * ofwel via de website van Proximus: klik rechtsboven op uw naam of op het logo My Proximus .
  2. Klik op Inloggen met itsme. Een pagina van itsme opent zich.
  3. Voer uw gsm-nummer in en klik op Verstuur.
  4. Open de itsme-app op uw gsm en volg de instructies.
  5. Daarna wordt u op uw computer of uw tablet ingelogd op MyProximus. Het is mogelijk dat MyProximus de eerste keer ter bevestiging uw gebruikersnaam en wachtwoord vraagt. Daarna ziet u er uw overzicht van verbruik, producten, …

Wilt u betalende opties bestellen of punten omruilen voor een geschenk, moet u beheerder zijn van een account.
Gebruikt u de MyProximus-pagina niet gedurende 30 minuten of sluit u uw browser af, dan wordt u om veiligheidsredenen uitgelogd bij MyProximus.

Lukt inloggen niet? Ga na wat uw situatie is en volg de voorgestelde oplossing.

  • Uw gsm-nummer wordt niet herkend door itsme?
    Registreer u eerst voor itsme met het gsm-nummer van uw simkaart. Meer informatie op de supportpagina’s van itsme.be.
  • Bent u uw itsme-code vergeten, bent u van gsm of van simkaart veranderd?
    Blokkeer uw account via de itsme.be website. Open vervolgens de app en registreer u opnieuw. Meer informatie op de supportpagina’s van itsme.be.
  • Uw itsme is geblokkeerd of u krijgt een foutmelding op de itsme-app?
    Raadpleeg de supportpagina’s van itsme.be
  • U krijgt een foutmelding op MyProximus?
    Misschien hebt u nog geen MyProximus-account? Registreer u eerst.
    Hebt u wel een MyProximus-account maar u krijgt toch een foutmelding? Wellicht ondervindt MyProximus tijdelijk een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.
Inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord

Bent u al ingeschreven voor MyProximus? Ga dan als volgt te werk:

  1. Ga naar MyProximus:
    * ofwel via de welkompagina van MyProximus
    * ofwel via de website van Proximus: klik rechtsboven op uw naam of op het logo My Proximus.
  2. Geef uw gebruikersnaam op. Dit is veelal uw e-mailadres. U kunt uw gebruikersnaam, als u een pack of vaste lijn hebt en al ingeschreven bent op MyProximus, terugvinden op uw factuur of aanrekening. Klik op Volgende.
  3. Geef uw wachtwoord op. Dit bevat minimum 8 karakters. Let op het onderscheid tussen hoofd- en kleine letters. Klik op Aanmelden.
  4. U bent nu ingelogd op MyProximus: u ziet er uw overzicht van verbruik, producten, …

Wilt u betalende opties bestellen of punten omruilen voor een geschenk, moet u beheerder zijn van een account.
Gebruikt u de MyProximus-pagina niet gedurende 30 minuten of sluit u uw browser af, dan wordt u om veiligheidsredenen uitgelogd bij MyProximus.

Lukt inloggen niet? Ga na wat uw situatie is en volg de voorgestelde oplossing.

  • Bent u uw gebruikersnaam vergeten?
    Log in met itsme of vraag uw gebruikersnaam op.
  • Bent u uw wachtwoord vergeten?
    Log in met itsme of kies een nieuw wachtwoord voor uw gebruikersnaam.
  • Uw account is geblokkeerd?
    Na 3 verkeerde pogingen (met uw gebruikersnaam, met uw gsm-nummer of met een combinatie van beide) moet u 15 minuten wachten. Log in met itsme of wacht 15 minuten.
  • U krijgt een andere foutmelding?
    Wellicht ondervindt MyProximus tijdelijk een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.

U kunt, als u dat wenst, uw gebruikersnaam wijzigen.


Inloggen op de MyProximus-app


 

Opent u de MyProximus-app, dan ziet u automatisch het verbruik, producten en opties van uw gsm-nummer. Het kan zijn dat u eenmalig gevraagd wordt om in te loggen. Of u kunt zelf inloggen om een ander account toe te voegen in de app.

Er zijn 2 manieren om in te loggen in de MyProximus-app:

  • Met itsme, de digitale identificatie-app (niet beschikbaar voor Windows Phone).
  • Met uw gebruikersnaam (veelal uw e-mailadres) en uw wachtwoord.

Klik op uw voorkeurmethode voor meer uitleg:

Inloggen met itsme

Bent u geregistreerd voor itsme én bent u ingeschreven voor MyProximus? Ga dan als volgt te werk:

  1. Open de MyProximus-app. Wordt u gevraagd om in te loggen, ga naar stap 3.
  2. Wilt u zelf inloggen, tik linksboven op uw naam en vervolgens op Account toevoegen.
  3. Tik op Inloggen met itsme.
  4. Voer uw gsm-nummer in en klik op Verstuur.
  5. Ga van de MyProximus-app naar de itsme-app op uw gsm en volg de instructies.
  6. Ga terug naar de MyProximus-app. U bent daar nu  ingelogd.

Wilt u betalende opties bestellen of punten omruilen voor een geschenk, moet u beheerder zijn van een account.
U kunt ook een ander account toevoegen.

Lukt inloggen niet? Ga na wat uw situatie is en volg de voorgestelde oplossing.

  • Uw gsm-nummer wordt niet herkend door itsme?
    Registreer u eerst voor itsme met het gsm-nummer van uw simkaart. Meer informatie op de supportpagina’s van itsme.be.
  • Bent u uw itsme-code vergeten, bent u van gsm of van simkaart veranderd?
    Blokkeer uw account via de itsme.be website. Open vervolgens de app en registreer u opnieuw. Meer informatie op de supportpagina’s van itsme.be.
  • Uw itsme is geblokkeerd of u krijgt een foutmelding op de itsme-app?
    Raadpleeg de supportpagina’s van itsme.be
  • U krijgt een foutmelding op MyProximus?
    Misschien hebt u nog geen MyProximus-account? Registreer u eerst.
    Hebt u wel een MyProximus-account maar u krijgt toch een foutmelding? Wellicht ondervindt MyProximus tijdelijk een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.
Inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord

Bent u al ingeschreven voor MyProximus? Ga dan als volgt te werk:

  1. Open de MyProximus-app op uw tablet of smartphone. Wordt u gevraagd om in te loggen, ga naar stap 3.
  2. Wilt u zelf inloggen, tik linksboven op uw naam en vervolgens op Account toevoegen.
  3. Geef uw gebruikersnaam op. Dit is veelal uw e-mailadres. U kunt uw gebruikersnaam, als u een pack of vaste lijn hebt en al ingeschreven bent op MyProximus, terugvinden uw factuur of aanrekening. Klik op Volgende.
  4. Geef uw wachtwoord op. Dit bevat minimum 8 karakters. Let op het onderscheidtussen hoofd- en kleine letters. Klik op Aanmelden.
  5. U bent nu volledig ingelogd op de MyProximus app.

Wilt u betalende opties bestellen of punten omruilen voor een geschenk, moet u beheerder zijn van een account.
U kunt ook een ander account toevoegen.

Lukt dit niet? Ga na wat uw situatie is en volg de voorgestelde oplossing.

  • Bent u uw gebruikersnaam vergeten?
    Vraag uw gebruikersnaam op.
  • Bent u uw wachtwoord vergeten?
    Kies een nieuw wachtwoord.
  • Uw account is geblokkeerd?
    Als u driemaal een verkeerd wachtwoord ingaf, wordt uw toegang uit veiligheidsoverwegingen 15 minuten lang geblokkeerd.
  • U krijgt een andere foutmelding?
    Wellicht ondervindt MyProximus tijdelijk een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.

U kunt, als u dat wenst, uw gebruikersnaam wijzigen.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: