Veelgestelde vragen over MyProximus
Hulp nodig met MyProximus, je aanrekening, factuur, verbruik of Enjoy!? Dit zijn de vragen die het meest voorkomen bij onze klanten, met de bijbehorende oplossing.
MyProximus: via app en via web
Je kunt, ook zonder inschrijving, de MyProximus-app gebruiken. Toch raden we je aan om je in te schrijven.
Hoe krijg je toegang tot MyProximus via de app?
- Hoe inschrijven op MyProximus?
- Hoe de MyProximus-app downloaden
- Hoe inloggen op MyProximus?
- Een account toevoegen in de MyProximus-app
Hoe krijg je toegang tot MyProximus via de website?
Factuur, aanrekening en verbruik
Hoe kun je je facturen of aanrekening raadplegen?
- Wat is het verschil tussen een factuur en een aanrekening?
- J e facturen, aanrekeningen en betalingen raadplegen
- J e factuur of aanrekening per e-mail, via Zoomit of op papier
- Een domiciliëring aanvragen, wijzigen of stopzetten
Hoe kun je je verbruik nakijken?
Enjoy!
Als trouwe klant verrassen we je met nieuwe voordelen en ervaringen.
Je kunt ze bekijken via MyProximus.