Klantnummer, activeringscode en datum

Je hebt je klantnummer, activeringscode en datum nodig om je in te schrijven op MyProximus? Je kunt dit opzoeken of laten toesturen.

Je hebt enkel je klantnummer nodig, bv. voor onze klantendienst? Je kunt dit opzoeken, laten toesturen, of, als je al een MyProximus-account hebt, terugvinden in MyProximus.

Zoek op via je aanrekening, factuur of welkomstbrief:

Voorbeeld van een klantnummer op een factuur of aanrekening

Bovenaan je factuur of aanrekening vind je je klantnummer (9 cijfers).

In het midden, bij de vermelding Uw factuur online? of Uw aanrekening online?, vind je je activeringscode (8 karakters – cijfers en hoofdletters) en de datum.

Let op: neem enkel activeringscode en datum van een document dat niet ouder is dan 1 maand.

Je welkomstbrief vermeldt ook al deze gegevens maar houd er rekening mee dat deze brief slechts 1 maand geldig is.

Ontvang ze per sms of per post:

Bel ons hiervoor:

  • Bel met je vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren).
  • Bel met een andere lijn: 0800 22 800 (enkel ontvangst per post).

We sturen je deze gegevens per sms naar je Proximus gsm-nummer of per post naar het adres waarop je je factuur of aanrekening ontvangt.

Vind je klantnummer via MyProximus:

Enkel je klantnummer nodig? Dit kan via de app en via de website van MyProximus.
Je moet hiervoor ingeschreven zijn op MyProximus en beheerder van je account zijn.

Via de app:

  1. Open de MyProximus-app.
  2. Tik in de cirkel linksboven op je foto of op je initialen.
    Zie je  er het logo? Meld je aan.
  3. Tik onderaan op Klantrekening.
  4. Een pagina opent en je klantnummer verschijnt.
Voorbeeld van klantnummer in de MyProximus app

Via de website:

  1. Klik op onderstaande knop en meld je aan.
    Bekijk je klantnummer
  2. Je ziet bovenaan je klantnaam en klantnummer.
Voorbeeld van klantnummer in MyProximus web

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze:

Hulp nodig?