Klantnummer, activeringscode en datum

Zoekt u een van deze gegevens om u in te schrijven op MyProximus? Of hebt u uw klantnummer nodig om met onze klantendienst te bellen?

Raadpleeg uw aanrekening, factuur of welkomstbrief:

  • Op de factuur of aanrekening van uw internet-, tv- of vastelijnabonnement, vindt u onder de titel Uw aanrekening online? of Uw factuur online? uw klantnummer (9 cijfers), de activeringscode (8 karakters – cijfers en hoofdletters) en de datum. Let op: neem enkel activeringscode en datum van een document dat niet ouder is dan 1 maand.
  • Uw welkomstbrief vermeldt ook al deze gegevens maar houd er rekening mee dat deze brief slechts 1 maand geldig is.
  • Hebt u enkel gsm-nummers op uw factuur, dan vindt u bovenaan uw "Klantenrekening" (8 cijfers).

Ontvang ze per sms of per post:

Doe hiervoor online een aanvraag of bel ons:

We sturen daarna de gegevens op: of per sms naar uw Proximus-gsm-nummer of per post naar uw factuuradres.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Contact