Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Al je producten zien in MyProximus

Heb je een MyProximus-account maar zie je niet (meer) al je producten? Voeg via de MyProximus-website, al je abonnementen en bijbehorende facturen of aanrekeningen samen in je bestaande MyProximus-account. Zo geniet je van alle diensten (bv. Public Wi-Fi) en zie je ook al je producten in de MyProximus-app.

Het is niet mogelijk om een Pay&Go-nummer toe te voegen of aan te vullen. Dit is ook het geval als je meerdere facturen per maand met een verschillend klantnummer hebt.
Maak in beide gevallen een aparte MyProximus-account aan.

Hoe je internet, tv of vaste lijn toevoegen?

  1. Meld je aan in MyProximus. Ga eerst na of je beheerder bent van je account. Volg, indien nodig, de procedure om beheerder te worden.
  2. Klik op Mijn Producten. Zie je er nog steeds niet je internet-, tv- of vastelijn?
  3. Klik op Mijn Overzicht, scroll naar beneden en klik op Mijn vaste producten en facturen beheren. We gaan na of deze producten tot dezelfde klantaccount behoren.
    Wanneer Deze optie is gereserveerd voor klanten met een pack of vaste producten verschijnt, betreft het een ander klantaccount. Dan dien je voor deze producten een aparte MyProximus-account aan te maken.
  4. Geef je klantnummer op voor de producten die je wilt toevoegen.
  5. Meld je opnieuw aan in MyProximus met je gebruikersnaam en wachtwoord. Na maximum 1 uur zie je bij Mijn Producten al je producten en kun je alle diensten beheren.

Hoe je gsm of tablet toevoegen?

  1. Meld je aan in MyProximus. Ga eerst na of je beheerder bent van je account. Volg, indien nodig, de procedure om beheerder te worden.
  2. Klik op Mijn Producten. Zie je er nog steeds niet al je gsm’s of tablets?
  3. Klik op Mijn Overzicht, scroll naar beneden en klik op Koppel je gsm-nummers aan MyProximus" en vervolgens op Verdergaan.
    We gaan na of deze producten tot dezelfde klantaccount behoren.
    Wanneer Deze optie is gereserveerd voor Proximus Mobile-klanten verschijnt, betreft het een ander klantaccount. Dan dien je voor deze producten een aparte MyProximus-account aan te maken.
  4. Geef het gsm-nummer en de verificatiecode op.
    Noot: kan deze gsm of tablet geen tekstberichten ontvangen? Selecteer de Ik kan geen tekstberichten ontvangen-link en geef je pukcode van die simkaart op. Ga door naar stap 6.
  5. Vul de activeringscode in die je zonet via sms hebt gekregen en klik op Verder.
  6. Meld je opnieuw aan in MyProximus met je gebruikersnaam en wachtwoord. Na maximum 1 uur zie je bij Mijn Producten al uw producten en kun je alle diensten beheren.

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze:

Hulp nodig?