×
×

Al uw producten zien in MyProximus

Hebt u een MyProximus-account maar ziet u niet (meer) al uw producten? Voeg via de MyProximus-website, al uw abonnementen en bijbehorende facturen of aanrekeningen samen in uw bestaande MyProximus-account. Zo geniet u van alle diensten (bv. Public Wi-Fi) en ziet u ook al uw producten in de MyProximus-app.

Het is niet mogelijk om een Pay&Go-nummer toe te voegen of aan te vullen. Dit is ook het geval als u meerdere facturen per maand met een verschillend klantnummer hebt.
Maak in beide gevallen een aparte MyProximus-account aan.

Hoe uw internet, tv of vaste lijn toevoegen?

  1. Meld u aan in MyProximus. Ga eerst na of u beheerder bent van uw account. Volg, indien nodig, de procedure om beheerder te worden.
  2. Klik op Mijn Producten. Ziet u er nog steeds niet uw internet-, tv- of vastelijn?
  3. Klik op Mijn Overzicht, scroll naar beneden en klik op Mijn vaste producten en facturen beheren. We gaan na of deze producten tot dezelfde klantaccount behoren.
    Wanneer Deze optie is gereserveerd voor klanten met een pack of vaste producten verschijnt, betreft het een ander klantaccount. Dan dient u voor deze producten een aparte MyProximus-account aan te maken.
  4. Geef uw klantnummer op voor de producten die u wilt toevoegen.
  5. Meld u opnieuw aan in MyProximus met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Na maximum 1 uur ziet u bij Mijn Producten al uw producten en kunt u alle diensten beheren.

Hoe uw gsm of tablet toevoegen?

  1. Meld u aan in MyProximus. Ga eerst na of u beheerder bent van uw account. Volg, indien nodig, de procedure om beheerder te worden.
  2. Klik op Mijn Producten. Ziet u er nog steeds niet al uw gsm’s of tablets?
  3. Klik op Mijn Overzicht, scroll naar beneden en klik op Koppel uw gsm-nummers aan MyProximus" en vervolgens op Verdergaan.
    We gaan na of deze producten tot dezelfde klantaccount behoren.
    Wanneer Deze optie is gereserveerd voor Proximus Mobile-klanten verschijnt, betreft het een ander klantaccount. Dan dient u voor deze producten een aparte MyProximus-account aan te maken.
  4. Geef het gsm-nummer en de verificatiecode op.
    Noot: kan deze gsm of tablet geen tekstberichten ontvangen? Selecteer de Ik kan geen tekstberichten ontvangen-link en geef uw pukcode van die simkaart op. Ga door naar stap 6.
  5. Vul de activeringscode in die u zonet via sms hebt gekregen en klik op Verder.
  6. Meld u opnieuw aan in MyProximus met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Na maximum 1 uur ziet u bij Mijn Producten al uw producten en kunt u alle diensten beheren.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze:

Hulp nodig?