Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Een account toevoegen in de MyProximus-app

Heb je meerdere gsm-abonnementen? Wil je voor een familielid of een collega het verbruik raadplegen? Heeft je partner of één van je kinderen meer mobiele data nodig?

Voeg hun account toe in de MyProximus-app en beheer er hun producten. Houd hun gebruikersnaam en wachtwoord bij de hand.

  1. Open de MyProximus-app.
  2. Tik in de cirkel linksboven op je foto of op je initialen.
    Zie je er het logo? Meld je zelf eerst aan.
  3. Tik op Open een ander account en daarna op Account toevoegen.
  4. Vul de gebruikersnaam en het wachtwoord in dat die persoon gebruikt om in te loggen op de MyProximus-website. Tik op Aanmelden.
  5. De nieuwe account opent zich en je kunt zijn of haar producten zien en beheren.

Daarna kun je gemakkelijk van de ene account naar de andere gaan door linksboven op de foto of de initialen en daarna op Open een ander account te tikken.

Lukt dit niet?

  • Je bent je gebruikersnaam kwijt of je bent je wachtwoord vergeten?
    Vraag je login op of stel een nieuw wachtwoord in.
  • Je probeert een account toe te voegen en het is geblokkeerd?
    Als je driemaal een verkeerd wachtwoord ingaf, wordt je toegang uit veiligheidsoverwegingen 20 minuten lang geblokkeerd. Wacht 20 minuten of, als de gsm van de andere account in de buurt is, kun je een nieuw wachtwoord instellen.
  • Zie je links bovenaan niet je eigen naam staan, maar deze van een collega of een familielid?
    Pas je gegevens aan via de website van MyProximus.
  • Je krijgt de foutmelding "MyProximus is momenteel niet beschikbaar"?
    MyProximus ondervindt tijdelijk een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: