Bent u het wachtwoord van uw mailbox vergeten of hebt u een sms ontvangen dat uw wachtwoord om veiligheidsredenen gewijzigd is? Log in op MyProximus om een nieuw wachtwoord in te stellen. Als u uw mailbox voor het eerst gebruikt, activeer uw mailbox door het tijdelijke wachtwoord op uw activeringsbrief in te geven.
Als u een sms hebt ontvangen dat uw wachtwoord om veiligheidsredenen gewijzigd is, dan hebben wij vastgesteld dat er een groot aantal e-mails binnen een korte periode verstuurd werden en uw wachtwoord gewijzigd om misbruik te voorkomen. We raden u aan om uw toestel te controleren op virussen en malware voordat u het wachtwoord wijzigt.
De wijziging geldt automatisch voor alle e-mailadressen die gelinkt zijn aan deze mailbox. Vanaf nu moet u dit wachtwoord zowel gebruiken om e-mail in te stellen op uw gsm, tablet of computer.
Kunt u niet inloggen op MyProximus, omdat u geen klant bent of hebt u nog altijd geen toegang tot uw mailbox? Contacteer onze klantendienst.