×
×

Een probleem met uw glasvezel modem?

Werd u aangesloten op glasvezel? Uw glasvezelmodem wordt door een technicus van Proximus geïnstalleerd tussen uw aansluitpunt en uw b-box-modem.

Raadpleeg in geval van problemen onze brochure 'Hulp nodig?' (.pdf) en check de leds van uw glasvezelmodem:

Power-lampje: dit lampje is groen wanneer uw modem ingeplugd is in een 220 Volt-stopcontact. Geen groen lampje? Check of uw modem goed aangesloten is en de Power-knop op 'on' staat.

Optical-lampje: dit lampje kleurt groen wanneer de verbinding met de glasvezel goed is. Indien het rood kleurt, contacteer ons.

LAN-lampje: dit lampje kleurt groen indien uw glasvezelmodem geconfigureerd is. Indien het niet brandt, contacteer ons.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Proximus Forum

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.