Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Hoe uw internet, tv of vaste lijn opzeggen?

We leggen uit hoe uw al uw vaste producten kunt opzeggen. Voor het opzeggen van uw mobiele abonnement kunt u hier terecht. Hoe u te werk gaat voor uw internet, tv of vaste lijn, hangt af van uw situatie:

  • Privé-klant
  • Professionele klant

Privé-klant

Geef de precieze datum op waarop u wilt opzeggen. Soms zijn er kosten als u opzegt. U kunt uw abonnement op verschillende manieren opzeggen:

  • Via Easy Switch. Uw nieuwe operator zorgt voor de overdracht.

    1. Contacteer uw nieuwe operator.
    2. Geef uw Easy Switch ID en uw klantnummer door aan uw nieuwe operator. Uw Easy Switch ID en uw klantnummer vindt u op uw factuur of aanrekening en op MyProximus (via de website).
    3. Uw nieuwe operator zal contact met ons opnemen om uw producten op te zeggen.
  • Online: Meld u hiervoor aan op de website van MyProximus als beheerder, zo bent u het snelst en efficiënt geholpen.

    1. Zeg uw abonnement online op en klik vervolgens op uw situatie: privé of bedrijf.
    2. Log in op MyProximus (website) met uw gebruikersnaam of met itsme®.
    3. Controleer de gegevens in het formulier en vul aan waar nodig.
    4. Klik op Versturen.
    5. U ontvangt een bevestigingsbericht per e-mail en uw abonnement wordt in binnen enkele dagen stopgezet.
  • Via email: Contacteer onze klantendienst.
  • Per brief: Proximus - Koning Albert II-laan 27B - 1030 Brussel.

Gaat het om een abonnement van iemand die overleden is, lees dan eerst deze aanbevelingen.

Professionele klant

Geef de precieze datum op waarop u wilt opzeggen. Soms zijn er kosten als u opzegt. U kunt uw abonnement op verschillende manieren opzeggen:

  • Online: Meld u hiervoor aan op de website van MyProximus als beheerder, zo bent u het snelst en efficiënt geholpen.

    1. Zeg uw abonnement online op en klik vervolgens op uw situatie: privé of bedrijf.
    2. Log in op MyProximus (website) met uw gebruikersnaam of met itsme®.
    3. Controleer de gegevens in het formulier en vul aan waar nodig.
    4. Klik op Versturen.
    5. U ontvangt een bevestigingsbericht per e-mail en uw abonnement wordt in binnen enkele dagen stopgezet.
  • Via email: Contacteer onze klantendienst.
  • Per fax: naar het gratis nummer 0800 22 801
  • Per brief: Proximus - Koning Albert II-laan 27B - 1030 Brussel.

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze:

Hulp nodig?