Hoe uw internet, tv of vaste lijn opzeggen?

Dat hangt af van het type product dat u wilt opzeggen: residentieel of niet-residentieel.

Geef altijd een precieze opzeggingsdatum door en controleer op voorhand of u een verbrekingsvergoeding moet betalen.

U hebt een residentieel product

U kunt uw abonnement op internet, tv en de vaste lijn op verschillende manieren opzeggen:

  • Via Easy Switch:
    • Contacteer uw nieuwe operator.
    • Geef dan uw Easy Switch ID en uw klantnummer door aan uw nieuwe operator. Uw Easy Switch ID en uw klantnummer vindt u op uw factuur of op MyProximus.
    • Uw nieuwe operator zal contact met ons opnemen om uw producten op te zeggen.
  • Online: Zeg uw abonnement online op.
  • Via e-mail: Contacteer onze klantendienst.
  • Per brief: Proximus - Koning Albert II-laan 27B - 1030 Brussel.

Als u een abonnement wilt opzeggen in naam van iemand die overleden is, ga dan naar een Proximus-verkooppunt. Vergeet niet om een overlijdensakte mee te brengen.
U hebt een niet-residentieel product

Wilt u een niet-residentieel abonnement opzeggen, stuur ons dan een schriftelijke bevestiging:

  • via e-mail;
  • per fax naar het gratis nummer 0800 22 801;
  • per brief: Proximus - Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Contact