De levering van uw vervangtoestel volgen

Hebt u recent een defect toestel laten omruilen en wilt u weten wanneer het bij uw thuis of in een afhaalpunt geleverd wordt? U kunt uw pakket online volgen.


Levering door bpost

bpost-logo
 

Let op: Het kan 24 uur duren voordat uw pakket zichtbaar is op de bpost-website.

  1. U ontvangt een e-mail die het referentienummer bevat dat u nodig hebt om uw pakket te volgen. Dit referentienummer begint met R, gevolgd door 17 cijfers of letters (bv. R00000012345678912, R0000001234567AB1C, enz.).
  2. Surf naar de bpost-website.
  3. In het veld Geef een barcode of referentie in, geef uw referentienummer in en druk op het vergrootglas.
    In het veld Geef barcode of referentie in, geef uw referentie in.
  4. U ziet nu de status van uw zending. Klik op Toon geschiedenis in detail voor meer informatie.
    U ziet nu de status van uw pakket.

Belangrijk: Vergeet uw oude toestel niet terug te brengen.


Levering door UPS

UPS-logo
 
  1. Surf naar de UPS-website.
  2. Klik op Traceren volgens referentie.
  3. In het veld Zendingsreferentie, geef uw gsm-nummer in het formaat 0032497123456 in.
    In het veld Zendingsreferentie, geef uw gsm-nummer in.
  4. Klik op Traceren om de status van uw pakket op te vragen.
    U ziet nu de status van uw pakket.

Let op: U moet uw defect toestel onmiddellijk terugbrengen. Stop uw toestel en de voedingskabel in een kartonnen doos, kleef het label dat u via e-mail ontvangen hebt op de doos en geef het pakket af in uw UPS-afhaalpunt. Hou wel de afstandsbediening bij, want die zit niet bij uw nieuwe toestel.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u