×
×

U krijgt een nieuwe decoder

Beschikt u over deze decoder ? Hij wordt binnenkort vervangen door een nieuwe decoder, die krachtiger, sneller, compacter en energiezuiniger is.

Wat moet ik doen om mijn nieuwe decoder te krijgen?

U ontvangt een e-mail of een brief om u te informeren over de vervanging van de oude decoder.

Hoe wordt mijn nieuwe decoder geleverd?

Gedurende de maanden augustus & september zal uw decoder via bpost bij uw thuis worden geleverd. Als u dan niet thuis bent, zal bpost een 'melding van afwezigheid' achterlaten, opdat u uw pakket kan afhalen in het dichtstbijgelegen postkantoor.

Moet ik betalen om mijn nieuwe decoder te krijgen?

Neen, de vervanging is kosteloos. De prijs van de huur van uw decoder blijft dezelfde.

Wat moet ik doen vooraleer ik mijn nieuwe decoder ontvang?

Sommige opnames gaan verloren: dit zijn opnames waarvoor er geen deadline is om ze te bekijken. Bekijk ze terwijl u nog uw oude decoder hebt.

Hoe installeer ik de nieuwe decoder?

U vindt het installatieplan in de verpakking van de decoder of op onze supportpagina's. Om de installatie vlot te laten verlopen, is het belangrijk dat u de stappen in de aangegeven volgorde uitvoert.

Wanneer wordt mijn oude decoder gedesactiveerd?

1 maand na ontvangst van de nieuwe decoder zal uw oude decoder niet meer werken.

Wat doe ik met mijn oude decoder?

Uw oude V4 decoder kunt u in het plaatselijke containerpark deponeren. Opgelet: bewaar uw afstandsbediening, uw ethernetkabel en de HDMI-kabel.

Ik heb mijn nieuwe decoder geïnstalleerd en ik heb niet meer hetzelfde menu/dezelfde schermen als voorheen.

Dat is normaal: nadat u de nieuwe decoder hebt geïnstalleerd, hebt u toegang tot het nieuwe menu van Proximus TV.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: